Industry Wire

Salesforce.com Foundation introduceert Salesforce1 voor non-profit sector

Utrecht, 2 juni 2014De Salesforce.com Foundation, onderdeel vanSalesforce.com (NYSE: CRM), ’s werelds meest gebruikte CRM-platform, introduceert Salesforce1 for Nonprofits, zodat ook non-profit organisaties kunnen transformeren en op een nieuwe manier hun  fondsenwerving, community-engagement, marketingcommunicatie en programma-management kunnen aanpakken.

Salesforce1 for Non-profits is ook uitgebreid met oplossingen van Foundation partners, beschikbaar in de Salesforce1 AppExchange for Nonprofits. De Salesforce.com Foundation brengt de  nieuwste cloud, mobile en social oplossingen naar meer dan 22.000 non-profit organisaties wereldwijd, waaronder de United Nations Foundation.

“De Salesforce.com Foundation is er op gebrand de beste technologie te bieden aan organisaties in de non-profit sector, zodat zij hun baanbrekende werk zo goed mogelijk kunnen doen”, zegt Renzo Taal. “Ik ben blij dat onze focus op sectorspecifieke oplossingen zich snel doorvertaalt en er nu extra oplossingen voor deze belangrijke sector beschikbaar zijn.”

Salesforce1 for Nonprofits

Non-profit organisaties krijgen steeds meer te maken met specifieke uitdagingen als zij bij hun missies politici en andere betrokkenen met elkaar willen verbinden in een wereld die steeds socialer en mobieler wordt. Salesforce1 for Nonprofits reikt nieuwe oplossingen aan die in deze branche-specifieke behoeften kunnen voorzien. Organisaties die er gebruik van maken, kunnen betere programma’s en diensten leveren, hun communities versterken, gepersonaliseerd contact mogelijk maken en beter fondsen werven.

Salesforce1 for Nonprofits bevat:

 

–        Programma-management: Organisaties kunnen dossiers beheren en ook callcenters, hotlines en beleids- en adviestrajecten op de voet volgen, direct vanaf hun mobiele apparaten.

–        Community-engagement: Non-profit organisaties kunnen altijd en overal betrokken zijn bij hun communities, via sociale intranetsites en leden-, partner- en affiliate communities.

–        Marketingcommunicatie: Salesforce1 for Nonprofits maakt real-time communicatie mogelijk met vrijwilligers, supporters en andere betrokkenen via multi-channel marketing, e-mail marketing, marketing automation en social engagement.

–        Fondsenwerving: Salesforce1 for Nonprofits helpt organisaties bij het werven van fondsen met speciale oplossingen voor donor-, evenement-, vrijwilligers- en subsidiemanagement.

Kracht van het ecosysteem

Met gebruik van het Salesforce1 Platform bouwen Independent Software Vendors (ISV’s) en System Integrators-partners nieuwe, branche-specifieke technologieën die non-profit en non-gouvernementele organisaties (NGO’s) helpen bij het beheren van hun activiteiten in de cloud en het versterken van de kracht van social, mobiele en connected apps. Salesforce1 for Nonprofits wordt aangevuld met een netwerk van meer dan 50 implementatiepartners. Deze partners zijn gespecialiseerd in het oplossen van cruciale problemen, specifiek voor non-profitorganisaties, voor de kleinste non-profit tot de grootste NGO.

Het 1/1/1-model van de Salesforce.com Foundation

De Salesforce.com Foundation is gericht op het succes van organisaties in de non-profit en onderwijssector en biedt ondersteuning bij het integreren van filantropie binnen de bedrijfsactiviteiten van deze organisaties. Meer dan 22.000 non-profit organisaties en onderwijsinstellingen maken gebruik van de technologie van salesforce.com. Salesforce.com werkt met het 1/1/1-model, waarbij 1 procent van het totaal aantal arbeidsuren, 1 procent van het bedrijfskapitaal en 1 procent van de producten en oplossingen ten goede komt aan non-profit instellingen.

Zie hier voor meer informatie over de Salesforce.com Foundation.

 

Over salesforce.com

Salesforce.com (NYSE: CRM) levert cloud computing-oplossingen en biedt – in abonnementsvorm – een geïntegreerd online platform voor relatiebeheer, verkoop, service en marketing. Meer dan 100.000 organisaties wereldwijd, variërend van het MKB tot multinationals, stroomlijnen met salesforce.com hun klantgerichte processen. Daarnaast biedt het bedrijf met het Salesforce1-platform naast eigen toepassingen ook business applicaties van partners, via de snelgroeiende AppExchange. Deze apps zijn eenvoudig te integreren met de omgeving van eindgebruikers en zijn op nagenoeg alle mobiele platformen beschikbaar.

In de Benelux werken bedrijven van uiteenlopende grootte met salesforce.com, zoals KLM, PostNL, Philips, Nationale Nederlanden, Coca Cola, TVH, Telenet, Van Gansewinkel, eMerus, Mylaps en The Cloakroom.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht