Industry Wire

Geplaatst door All Response Media

ALL RESPONSE MEDIA VERDUBBELT BILLINGS KLANTENPORTFOLIO BINNEN 1 JAAR

De Nederlandse vestiging van het van oorsprong Engelse mediabureau All Response Media is pas een jaar actief maar heeft inmiddels een verdubbeling van haar klantenportfolio bewerkstelligd voor de Nederlandse markt en daarbuiten (o.a. België, Scandinavië, Italië en Duitsland).

Onder meer door de winst van:

– Red Barnet (oftewel Save the Children Denmark; het bureau werkt ook al jaren voor de Nederlandse tak, in eerste instantie vanuit Londen maar sinds 2016 vanuit Amsterdam)

– Gorilla Gym fitnesstoestellen voor de Duitse markt – Kaspersky Lab antivirus software voor Groot Brittannië met plannen voor de rest van Europa

– Vistaprint voor Nederland, Zweden en Italië

– Mister Spex online opticien voor Zweden.

In alle gevallen is All Response Media verantwoordelijk voor de mediaplanning, media inkoop en executie van deze campagnes. Daarnaast wordt voor een aantal nieuwe klanten gewerkt op consultancy basis waarbij ARM’s unieke tool ARMalytics wordt gebruikt voor de analyse en optimalisatie van DRTV-campagnes. Mede om die reden wordt momenteel gezocht naar talent om de rol van International Account Manager in te vullen en wordt binnenkort een zogenaamde ‘Grad day’ georganiseerd waarbij afgestudeerden worden uitgenodigd om deel te nemen teneinde aan de hand van tests en een presentatie te worden geselecteerd tot Media Executive.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht