Geplaatst door Anker

Anker Innovations introduceert Eufy RoboVac L70 Hybrid: krachtige robotstofzuiger met laser-mapping en dweilfunctie

Berlijn / IFA 2019 – Anker Innovations, wereldwijd leider op het gebied van mobiele oplaadtechnologie en smart home-producten, introduceert tijdens IFA de RoboVac L70 Hybrid voor de Nederlandse markt. Deze krachtige robotstofzuiger bevat slimme mogelijkheden voor navigatie en het in kaart brengen van de ruimte; het is de eerste RoboVac die werkt met laser SLAM (Simultaneous Localization And Mapping). Met behulp van iPath-navigatie maakt de stofzuiger op efficiënte wijze elk hoekje van de kamer schoon. Intelligence Map-technologie zorgt voor realtime indeling van de ruimte en biedt de mogelijkheid om zones te markeren als ‘verboden toegang’, ‘extra aandachtig schoonmaken’, en ‘verboden te dweilen’.

“Om klanten nóg eenvoudiger het huishouden te laten doen, beschikt de nieuwste Eufy-robotstofzuiger van Anker over een handige dweilfunctionaliteit”, vertelt Claudia Meijer, Country Manager Benelux bij Anker Innovations. “Het apparaat combineert zo geavanceerde smart home-functies van eerdere modellen met enkele slimme verbeterpunten.”

De RoboVac L70 Hybrid is een hybride 2-in-1 stofzuiger én dweil met maar liefst 2200Pa-zuigkracht en een uitwasbaar E12-filter voor optimale schoonmaakprestaties. De Recharge & Resume-functionaliteit zorgt ervoor dat de RoboVac automatisch terugkeert naar het laadstation om op te laden, waarna hij – eenmaal opgeladen – zijn schoonmaakactiviteiten hervat vanaf de plek waar hij gebleven was.

Slimme besturing

Wat de robotstofzuiger de ideale hulp in het huishouden maakt, is de optie om het apparaat met Google Virtual Assistant (GVA) of Amazon Alexa via Voice Control te besturen. Gebruikers kunnen zelf ook verschillende routes programmeren in de EufyHome-app die beschikbaar is voor Android en iOS. Die app biedt een programmeerbaar tijdschema en bevat een ‘Vind Mijn Robot’-knop om de robotstofzuiger moeiteloos terug te vinden in huis. De RoboVac L70 Hybrid wordt geleverd met een afstandsbediening en beschikt over eenvoudige touch control-bediening waardoor het apparaat na een lichte aanraking al begint met schoonmaken.

Beschikbaarheid

De RoboVac L70 Hybrid is vanaf het najaar verkrijgbaar bij Coolblue en Bol.com en wordt later dit jaar verwacht bij grote consumentenelektronicawinkels zoals de Mediamarkt en BCC. De robotstofzuiger is verkrijgbaar in de kleur wit en heeft een verkoopadviesprijs van €499,-.

Over Anker Innovations

Anker Innovations is marktleider in snelle oplaadtechnologie en consumentenproducten voor smart home, smart audio en smart driving. De innovaties worden op de markt gebracht onder vijf merken: Anker, Eufy, Nebula, Roav en Soundcore. Meer informatie is beschikbaar via www.anker.com.

Het hoofdkantoor van Anker Innovations is gevestigd in Shenzhen, China. Het bedrijf is in 2011 opgericht door Steven Yang. Inmiddels heeft het bedrijf wereldwijd meer dan 24 miljoen klanten, 1600 werknemers en kantoren in de Verenigde Staten, China, Japan en Dubai. De producten van Anker Innovations worden in Nederland verkocht via Bol.com, Coolblue en grote consumentenelektronicawinkels zoals Mediamarkt en BCC.