Industry Wire

Geplaatst door We Are Live

We Are Live introduceert Impact Makers Live

Op 25 januari om 16:00 vindt de eerste editie van het interactieve format ‘Impact Makers Live’ plaats. Het Europese snellaadnetwerk Fastned laat deze editie zien wat de impact is geweest met het digital event voor hun Capital Markets Day. Daarnaast toont Barry Callebaut, global marktleider, verantwoordelijk voor de productie van een kwart van alle chocolade wereldwijd, hoe ze impact gecreëerd hebben met een hybride event voor een baanbrekende innovatie: de tweede generatie chocolade, 150 jaar na de introductie van de eerste generatie.

Het interactieve format van 2×20 minuten geeft marketeers de gelegenheid om van leiders in de markt te horen hoe digitale evenementen succesvol zijn ingezet en hoe deze hebben bijgedragen aan hun bedrijfsresultaten. Na afloop is er met break-out sessies de mogelijkheid om met de Impact Makers te spreken. De presentatie ligt in handen van Damla Kartal, Head of Onsite Marketing bij Amazon.

Bas Smit, Global Vice President Marketing van ’s werelds grootste chocolademaker Barry Callebaut overtrof met de introductie van de 2e generatie chocolade, met een hybride event, al zijn MarCom-doelstellingen. In totaal waren 20 nieuwsmedia en industrieleiders op speciale uitnodiging aanwezig bij de introductie in Venetië, maar ging het nieuws de hele wereld over. Dit was mede mogelijk doordat de introductie strak geproduceerd was voor de aanwezigen evenals media en werknemers over de hele wereld. Het totale bereik in de pers kwam boven de 350 miljoen.

Frans Middendorff, Hoofd Communicatie & PR van EV-laadstationbedrijf FastNed, die met zijn succesvolle Digital Capital Markets Day voor investeerders en financiële pers bijdroeg aan een aanzienlijke nieuwe kapitaalinjectie voor Fastned. Het bedrijf haalde daarmee een kapitaal op van €75 miljoen.

Impact Makers Live is een initiatief van programmamaker en livestream expert We Are Live.
Registreren voor het digital event kan op https://events.wearelive.nu

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht