Industry Wire

Geplaatst door Parkside

Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller samen in nieuwe TV campagne

Hollywood ontmoet vakmanschap: in de nieuwe campagne voor het doe-het-zelfmerk Parkside schitteren Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller voor het eerst samen. Met een duidelijke passie voor klussen wakkeren ze op humoristische wijze de creativiteit aan en brengen ze nieuwe energie in de wereld van het doe-het-zelven. Het doel is om zowel ervaren hobbyisten als enthousiaste beginners te inspireren hun projecten met vertrouwen aan te pakken.

De Hollywoodster en het doe-het-zelfmerk geven hun samenwerking een nieuwe impuls en luiden nu de volgende ronde van de campagne “YOU GOT THIS” in. Voor het eerst doet acteur en voormalig bodybuilder Ralf Moeller mee aan een humoristische spot samen met Schwarzenegger, waarbij beiden de doe-het-zelfgeest van PARKSIDE tot leven brengen.

klik hier om de video te bekijken
“Van Terminator tot Motivator: de samenwerking is voor mij op het lijf geschreven. Geen doe-het-zelfproject is te ingewikkeld, geen uitdaging te groot – je moet het alleen willen en in jezelf geloven”, zegt Arnold Schwarzenegger.

Niet alleen Schwarzenegger belichaamt een echte hands-on mentaliteit – ook Moeller overtuigt met veel doe-het-zelfcompetentie, een groot enthousiasme voor doe-het-zelven en een sympathieke uitstraling. Beiden delen een langdurige vriendschap en een gemeenschappelijke set waarden die perfect aansluiten bij het nuchtere karakter van het merk.

De centrale boodschap van de campagne is dat Parkside iedereen in staat stelt om zijn eigen werkplaats in huis te halen, ongeacht ervaring of budget. Het merk wil mensen aanmoedigen om doe-het-zelfprojecten aan te pakken, groot en klein. Het gaat niet zozeer om perfectie, maar om de juiste ondersteuning en het juiste gereedschap.

De nieuwe omnichannelcampagne van Parkside – verkrijgbaar bij Lidl en Kaufland – gaat op 1 september 2025 van start met een brede media-aanpak. Er zijn onder andere out-of-home- en digital-out-of-home-activiteiten, uitgebreide inspanningen op sociale media en tv-commercials gepland.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht