Geplaatst door Arrow Electronics

Arrow Electronics sluit EMEA-distributieovereenkomst met Snyk

Houten, 23 september 2020 – Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics kondigt een pan-Europese distributieovereenkomst aan met Snyk, toonaangevend op het gebied van developer-first security.

De aanpak van Snyk stelt softwareontwikkelaars in staat een cruciale basis te vormen voor bedrijfsbeveiliging door hen te helpen de snelheid van de softwarelevering te behouden en zo risico’s te verminderen. Snyk integreert in de bestaande workflows en tools van ontwikkelaars, bouwt beveiliging in in het ontwikkelingsproces en applicatie-eigendom door kwetsbaarheden te identificeren en erover te rapporteren en door eenvoudige, geautomatiseerde oplossingen te bieden.

Alexis Brabant, vice president sales van Arrow’s enterprise computing solutions business in EMEA, zegt over de overeenkomst: “Het versterkt ons aanbod op DevOps-gebied door de introductie van developer-first security die kan worden geïntegreerd in cloudapplicatietechnologieën, waarbij prioriteit wordt gegeven aan de ontwikkelaarservaring en algehele bedrijfsefficiëntie. Ons schaalbare DevOps-portfolio komt ten goede aan onze managed service providers, resellers en klanten met systeemintegratie, waardoor de productiviteit en beveiliging gedurende de gehele levenscyclus van het product worden verbeterd.

Guy Podjarny, oprichter en president van Snyk: “Developer-first security legt security in de handen van de ontwikkelaars. Het helpt hen deze problemen aan te pakken door het eenvoudig te integreren in hun workflows en tools, terwijl beveiligingsteams de inzichten en controle krijgen die ze nodig hebben. Cloud en DevOps vereisen dat ontwikkelaars een cruciale rol spelen in de beveiliging van bedrijven, en met de juiste tools en inzichten kunnen ze organisaties helpen veilig en efficiënt te schalen.

Net als bij DevOps, is developer-first-security ontworpen voor gedeeld eigendom van applicatiebeveiliging tussen Dev-, Sec- en Ops-teams – wat de samenwerking, snelheid en beveiliging tussen alle teams, processen en aanpakken bevordert.

Over Arrow Electronics

Arrow Electronics (NYSE:ARW) begeleidt innovatie bij meer dan 175.000 toonaangevende technologieproducenten en serviceproviders. Arrow ontwikkelt technologische oplossingen die het bedrijfsleven en het dagelijks leven verbeteren, en behaalde in 2019 een omzet van $29 miljard. Meer informatie is beschikbaar op fiveyearsout.com.