Geplaatst door OnLogic

Artemis Vision creëert geavanceerde Machine Vision oplossingen met OnLogic computers

Artemis Vision’s quality control en warehouse logistiek oplossingen maken gebruik van OnLogic’s industriële computers om producten, processen en fulfillment te verbeteren.

OnLogic (www.onlogic.nl), wereldwijd fabrikant van industriële en robuuste computerhardwareoplossingen, maakt bekend dat de machine vision experts van Artemis Vision (www.artemisvision.com) gebruik maken van OnLogic’s computers om oplossingen voor quality control inspecties, maatvoering en smart logistics te ontwikkelen. De projecten van Artemis Vision combineren de ervaring van het bedrijf in holistische machine vision oplossingen in combinatie met OnLogic’s bewezen industriële computerhardware om betrouwbare werking te garanderen.

“De kwaliteit en betrouwbaarheid die we onze klanten helpen aan te bieden, moet verzekerd worden door betrouwbare systeemonderdelen,” zegt Reed Schneider, Machine Vision Engineer bij Artemis Vision. “Daarom werken we samen met OnLogic. OnLogic voorziet ons van eerste klas hardware waar zij bekend om staan. In de oplossingen die wij creëren, wordt het allemaal mogelijk gemaakt met OnLogic computers.”

Artemis Vision gebruikt OnLogic’s computers voor een aantal projecten, zoals de RaPTr (Rapid Pallet Tracker). Dit is een smart logistiek oplossing die gebruikt wordt om automatisch barcodes te scannen en te traceren op pallets terwijl ze warenhuis checkpoints, wanneer ze bijvoorbeeld dockdeuren passeren. RAPTr verbetert de fulfilment snelheid drastisch en verbetert ook de nauwkeurigheid door het langzame en foutgevoelige handmatig scannen te elimineren. Dit systeem is gebouwd met OnLogic’s Helix 500 industriële computerplatform.

Een andere oplossing van Artemis Vision verzorgt de automatische maatvoering van vloertegels. De embedded OnLogic computer ontvangt, kalibreert en maakt mozaïeken van de afbeeldingen die door vier high resolution camera’s worden doorgevoerd. Dit zorgt voor consistente metingen van materialen van verschillende maten. Hierdoor voorziet het de eindgebruiker van betrouwbare data en kwaliteitscontrole van het product.

OnLogic’s industriële computers worden ook door Artemis Vision gebruikt voor een apparaat dat de inspectie van geweven en gevlochten producten automatiseert. Deze oplossing helpt bij het voorkomen van kwaliteitsproblemen die over het hoofd gezien zijn. Het elimineert het handmatige monitoren en inspecteren van producten. Ook vermindert het de mate van verspilde materialen door defecten die te laat opgemerkt zijn. De maatvoering- en kwaliteitsinspectie-oplossingen maken allebei gebruik van de kracht en flexibiliteit van de OnLogic Karbon 700 rugged computer.

“De combinatie van computers, camera’s en machine learning moderniseert bijna elke industrie,” zegt Pete Pikulski, account manager bij OnLogic. “De geweldige oplossingen die Artemis Vision ontwikkelt vereist hardware die niet alleen betrouwbaar is, maar ook flexibel genoeg is om gebruikt te worden in elk nieuw ontwerp. Onze rugged Karbon-serie en industriële Helix-serie passen perfect qua formaat en mogelijkheden.”

Meer details over oplossingen van Artemis Vision, aangedreven door OnLogic’s computers, zijn beschikbaar op www.onlogic.com/markets/case-studies/.

Over OnLogic: OnLogic is een wereldwijde industriële computerfabrikant die zeer aanpasbare, oplossingsgerichte computers ontwerpt met een focus op betrouwbaarheid aan de IoT edge. Hun systemen werken in de meest extreme omgevingen in de wereld zodat klanten hun meest complexe computeruitdagingen op kunnen lossen in iedere industrie. Gedreven door een uniek direct-to-customer bedrijfsmodel die verticale integratie, modulair productontwerp en een sterk online platform combineert, produceert OnLogic computers die gemaakt zijn voor een lange levensduur, gebouwd naar opdracht en geleverd binnen enkele dagen. Het bedrijf is opgericht in 2003 als Logic Supply, en heeft tegenwoordig kantoren in de VS, Taiwan, Maleisië en Nederland. Leer meer over hoe OnLogic meer dan 70.000 klanten wereldwijd heeft geholpen om hun ideeën te realiseren op www.onlogic.nl of op Twitter @OnLogic.

Over Artemis Vision: Artemis Vision (www.artemisvision.com) bouwt vision systems voor productie en logistiek om klanten te ondersteunen bij het realiseren van kwaliteit beloftes. Als AIA gecertificeerd System Integrator, heeft Artemis Vision gewerkt met klanten over de hele wereld om hen te helpen met het verbeteren van processen, geld te besparen, reduceren van afhankelijkheden en het vergroten van geloofwaardigheid.