Aspect benoemt Werner Grum tot VP Sales Europe

Aspect Software, de leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagement, workforce optimization en back-office, maakt bekend dat Dr. Werner Grum met ingang van 1 juli 2013 is aangesteld als Vice President Sales Europe. In deze rol is Werner Grum verantwoordelijk voor business development en de verdere uitbreiding van de indirecte distributie op het Europese vasteland. Hij rapporteert rechtstreeks aan Mark King, Senior VP of Sales Europe and Africa.
“Werner Grum heeft vele jaren ervaring in het opzetten en managen van verkooporganisaties in de EMEA-regio en insolutions en productmanagement,” zegt Mark King. “Met zijn grondige kennis van de communicatietechnologiemarkt, zijn resultaatgericht denken en zijn doortastende managementstijl is hij een waardevolle aanwinst voor ons team in Europa. Onder zijn leiding en met zijn begeleiding zal Aspect haar marktpositie in West- en Oost-Europa verder weten uit te breiden. Ruud Loppies, Director Aspect Benelux voegt daaraan toe: “Ook voor onze Benelux-regio zal het aantreden van Werner een impuls betekenen. Het is duidelijk dat onze nieuwe strategie verder gestalte krijgt.”
Grum heeft meer dan 20 jaar ervaring in leidinggevende posities in internationale sales en business development bij toonaangevende bedrijven in de ICT industrie. Voor zijn aantreden bij Aspect werkte hij meer dan een decennium bij Avaya in verschillende managementfuncties. Meest recentelijk was hij als Director Service Provider Sales Channel verantwoordelijk voor de partner- en klantrelaties met nationale en internationale dienstverleners. Grum begon zijn professionele carrière bij Sony Duitsland. Andere werkgevers waren Tenovis, COMPLETEL en Viag Interkom.
“Het innovatieve productportfolio van Aspect en de strategische groeiplannen in combinatie met de competentie en de betrokkenheid van de nieuwe teams in de Raad van Bestuur hebben me over de streep getrokken,” aldus Grum. “Ik zie enorm groeipotentieel voor Aspect en verheug me om bij te dragen aan het succes in Europa.”
De Oostenrijker Werner Grum heeft Werktuigbouwkunde en Commerciële Wetenschappen gestudeerd. Aan de Wirtschaftsuniversität in Wenen is hij cum laude gepromoveerd in de Sociale en Economische Wetenschappen.
Over Aspect
Aspect’s volledig geïntegreerde oplossing verenigt de drie belangrijkste aspecten van modern contactcentermanagement: klantinteractiemanagement, workforce optimization en back-office. Wij helpen de meest veeleisende contactcenters ter wereld om hun mensen, processen en contacten af te stemmen en daardoor opmerkelijke klantervaringen te bieden. Kijk voor meer informatie op www.aspect.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.