Industry Wire

Geplaatst door Aspect

Aspect Software en RingRing bundelen krachten met strategische relatie Benelux

Aspect Software sluit een nieuwe overeenkomst met RingRing, een vooraanstaande Belgische cloudprovider, voor interactieve telefoonapplicaties (IVR) en sms. Met deze samenwerking biedt zowel RingRing als Aspect zijn klanten een breder portfolio van cloudservices aan en breiden ze beide uit in de Benelux-markt.

RingRing is gespecialiseerd in het ontwikkelen van IVR- en sms-diensten, en staat bekend als kwalitatief technisch platform in een ultraveilig datacenter. Het bedrijf biedt een breed portfolio van cloudservices, waaronder IVR- en sms-activiteit, sms en voice-API, en is gespecialiseerd in het ontwikkelen en implementeren van belscripten en sms-scenario’s. Daarnaast biedt RingRing marketing-, premium- en geografische nummers, bulk-sms-diensten, professionele stemopname, tekst-naar-spraaktechnologie (TTS), SIP-trunks en statistische rapporten.

“Aspect loopt als gerenommeerde aanbieder van op cloud gebaseerde contactcenteroplossingen voorop, zowel in de markt als op het gebied van technologische ontwikkelingen”, zegt Geoffroy Docq, COO van RingRing. “Met het bundelen van onze krachten kunnen we volledig geautomatiseerde spraak- en sms-diensten aanbieden en als gevolg daarvan de samenwerking met callcenterbureaus verbeteren. Dat is voor ons een belangrijk voordeel. Voor beide bedrijven biedt de samenwerking veel mogelijkheden.”

Met deze samenwerking profiteert RingRing van de hoogwaardige customer engagement-oplossingen van Aspect, zoals de customer self-service, omnichannel, proactieve outbound, personeelsplanning, backoffice-optimalisatie en callcenteranalyses.

“Met de toenemende vraag naar Cloud Customer Engagement-oplossingen is een lokale partner die kan voldoen aan de eisen van klanten, belangrijk. En dat vanuit een bewezen ultraveilig datacenter, met een bewezen technisch platform dat volgens de laatste standaarden wordt onderhouden”, aldus Ruud Loppies, Director Benelux en Denemarken van Aspect Software. “Zowel Aspect als RingRing profiteert van deze relatie doordat zij zichtbaarder worden voor de belangrijkste bedrijven. En dat in de concurrerende markten van tegenwoordig. Dankzij nieuwe relaties met bedrijven als RingRing kan Aspect zijn aanwezigheid in de markt uitbreiden en het marktaandeel in de Benelux laten groeien.”

Over Aspect

De volledig geïntegreerde oplossing van Aspect brengt de drie belangrijkste facetten van de moderne customer engagement-strategie samen: beheer van consumenteninteractie, personeelsoptimalisatie en backoffice. Met een volledige suite van cloud-, self-hosted en hybride opties helpen we de meest veeleisende contactcenters en backoffices om hun mensen, processen en contactmomenten naadloos op elkaar aan te sluiten en zo bijzondere consumentenervaringen te bieden. Ga voor meer informatie naar www.aspect.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht