Aspect Software versterkt channelteam met twee ex-medewerkers van Avaya

Aspect Software heeft Majella Wilkins benoemd tot Channel Sales Director Noord-Europa en Kate Tustin tot Channel Sales Manager Noord-Europa. De twee nieuwe medewerkers starten met een intensieve campagne om partners in de regio te werven.
Wilkins en Tustin werken vanuit het Europese hoofdkantoor van Aspect, vlakbij Heathrow, aan de channelstrategie van het bedrijf. Zij richten zich met name op het werven van gespecialiseerde cloudpartners die zowel de mobiele zelfserviceoplossing van Aspect, als de cloud-based oplossing voor customer engagement, Zipwire, leveren. De beide nieuwe medewerkers zijn afkomstig van contactcentertechnologieleverancier Avaya. Hier werkten zij de afgelopen vijf jaar aan het ontwikkelen van het partnerkanaal en het ondersteunen van belangrijke Europese partners.
Majella Wilkins heeft meer dan tien jaar ervaring in channelontwikkeling: aan leverancierszijde, onder andere 3Com, en bij value-added resellers. Zij was verantwoordelijk voor grote groepen partners, werkte samen met grote system integrators als T-Systems en CSC, en met gespecialiseerde value-added resellers die zich richten op het middensegment en/of specifieke bedrijfstakken. Nu er meer nadruk komt op het leveren van cloudoplossingen via partners, krijgt Wilkins de verantwoordelijkheid voor de relatie met de system integrators in Noord-Europa.
Kate Tustin werkte vijftien jaar lang in pre-sales engineering voor kleine en grote resellers en IT-serviceproviders, waaronder Avaya en Cisco. Daarna werkte ze vijf jaar met channelpartners. Zij specialiseert zich nu in het helpen van resellers die de shift willen maken van on-premise naar de cloud. Tustin richt zich bij Aspect op het ontwikkelen van bestaande relaties. Daarnaast gaat zij samen met Wilkins nieuwe partners werven, waarbij ze met name zoeken naar partners die hun customer engagement-portfolio vanuit de cloud willen aanbieden.
Wilkins: “De cloud biedt enorme kansen voor resellers, vooral door de veranderende verwachtingen van eindgebruikers. Kijkend naar de consument van nu, weten we dat zij bepalen hoe ze contact onderhouden met bedrijven of het contactcenter. De meest effectieve manier om een mobiele zelfservicestrategie of een uitstekende omni-channel klantervaring te bieden, is de overstap naar een cloudmodel. Wij weten ook dat het verkopen van cloudoplossingen uitdagend kan zijn en van invloed is op de gehele bedrijfsvoering: van cashflow en beloning tot en met commissietabellen. Het is daarom erg belangrijk dat leveranciers, zoals Aspect, hun resellers de support kunnen bieden om deze transitie te maken. Dat wordt de kern van ons werk bij Aspect.”
Tustin voegt daaraan toe: “Aspect heeft het afgelopen jaar meer dan ooit geïnvesteerd in het partnerkanaal. Majella en ik bouwen op basis daarvan voort aan de partnerships in Noord-Europa. Dat doen we zeer intensief, maar ook strategisch, waarbij we ons richten op partners in het middensegment en specifieke bedrijfstakken.”
Over Aspect
De volledig geïntegreerde oplossing van Aspect brengt de drie belangrijkste facetten samen van de moderne customer engagement strategy: beheer van consumenteninteractie, personeelsoptimalisatie en backoffice. Met een volledige suite van cloud-, self-hosted en hybride opties helpen we de meest veeleisende contactcenters en backoffices hun mensen, processen en contactmoment naadloos op elkaar aan te sluiten en zo bijzondere consumentenervaringen te bieden. Ga voor meer informatie naar www.aspect.com.
Volg Aspect op Twitter via @AspectBNLux. Lees onze blogs op http://blogs.aspect.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.