Industry Wire

Geplaatst door Yourzine

ASR Verzekeringen en Yourzine ontwikkelen e-mailmarketingstrategie

De doelstelling van de door Yourzine ontwikkelde e-mailmarketingstrategie, is de optimalisatie van de informatievoorziening tussen de tussenpersonen van ASR Verzekeringen en ASR Verzekeringen zelf. Met de implementatie van de nieuwe e-mailmarketingstrategie zullen mailings, conform de algemene strategie van ASR Verzekeringen, persoonlijker worden voor de ontvangers.

Waar iedere ontvanger in het verleden dezelfde nieuwsbrief kreeg, kunnen de tussenpersonen nu hun voorkeuren aangeven. Vervolgens verstuurt Yourzine de hierop gepersonaliseerde nieuwsbrieven vanuit Tripolis Dialogue. Er wordt één complete mailing opgemaakt, maar de tussenpersonen krijgen alleen de content te lezen waarvan ze zelf hebben aangegeven deze interessant te vinden. Deze ontwikkeling resulteert nu al in hogere open- en clickrates.

Naast de personalisering van de mailings wordt ook het aantal typen nieuwsbrieven uitgebreid. Zo wil ASR Verzekeringen relevanter worden voor hun tussenpersonen. Met deze strategie wil ASR Verzekeringen de band met haar tussenpersonen verbeteren en hoger top-of-mind komen. Echt persoonlijk, echt relevant, echte service.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht