Avaya en International Avaya User Group lanceren CX Force Awards 2024

Amsterdam, 25 maart 2024 – Vorige week maandag lanceerde Avaya, een wereldwijde leider in oplossingen voor customer experience (CX), de eerste editie van de CX Force 2024 Awards. Deze awards zetten innovators, strategen en pioniers die de wereld van customer experience transformeren en revolutioneren in het zonnetje. De eerste editie van Avaya’s CX Force Awards vindt plaats in samenwerking met de International Avaya User Group (IAUG). Zij brengen Avaya-gebruikers samen om innovatieve ideeën te delen. De groep wordt mede gesponsord door Constellation Research, een onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van technologie in Silicon Valley. De awards erkennen de innovatieve inspanningen en prestaties van leiders in CX-excellentie. De awards met bijbehorende prijsuitreiking belichten professionals en organisaties die kwalitatieve customer experience bieden. De categorieën zijn samengesteld om de diverse aspecten van innovatie in customer experience te benadrukken: |
|
Elke inzending wordt beoordeeld op basis van verschillende criteria, waaronder de carrièreprestaties van de genomineerde, toegepaste, innovatieve CX-strategieën, meetbare impact van hun werk, uitdagingen die ze hebben overwonnen en de rol van Avaya’s oplossingen en technologie in deze prestaties. We zoeken genomineerden die uitblinken in innovatie, creativiteit en leiderschap binnen het domein van customer experience, met name professionals vertrouwd met het gebruiken van Avaya-oplossingen. “Customer experience is cruciaal voor groei, differentiatie en succes voor toonaangevende merken in de experience economy. Daarom zijn we bij Avaya verheugd om de succesverhalen en inzet van professionals in de schijnwerpers te zetten,” zegt Marylou Maco, Chief Revenue en Customer Experience Officer, Avaya. “Dit awardsprogramma eert het uitzonderlijke werk van CX-professionals die de sector herdefiniëren en de weg banen naar een nieuw tijdperk van next level customer experience-oplossingen en -mogelijkheden.” Constellation Research is een onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van technologie dat bedrijven strategisch begeleidt bij het en toepassen en vroegtijdig transformeren van exponentiële technologieën. Ray Wang, CEO van Constellation Research, zegt: “De huidige customer experience-economie wordt gedreven door een innovatieve professionele beroepsbevolking die zich voortdurend richt op het benutten van AI-technologieën voor het leveren van een competitief voordeel. Avaya’s langdurige leiderschap in contactcenteroplossingen bevordert de customer experience voor hun klanten. Wij zijn verheugd om met Avaya het belangrijke werk van de volgende generatie van customer experience-professionals te erkennen.” De jurybestaat uit Liz Miller, Vice President en Principal Analyst bij Constellation Research; Josh Mueller, SVP, Chief Marketing Officer en General Manager of Hardware bij Avaya; Lori Wodrich, President bij International Avaya User Group; en Katie Linendoll, Technology Expert en Emmy Award-winnende TV-persoonlijkheid. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de prijsuitreiking in Denver tijdens Avaya’s jaarlijkse ENGAGE-conferentie op 15 mei 2024. Het nominatieformulier is open voor inzendingen van 18 maart 2024 tot 15 april 2024 en is wereldwijd beschikbaar. Klik hier voor meer informatie over de awards en inzendingen. |
Over Avaya Bedrijven worden beoordeeld op de ervaringen die ze leveren, en elke dag worden miljoenen van die ervaringen mogelijk gemaakt door Avaya. Avaya zet de toon op het gebied van customer experience, met innovaties en partnerschappen die revolutionaire zakelijke voordelen met zich meebrengen. Onze communicatieoplossingen zorgen voor meeslepende, persoonlijke en gedenkwaardige customer experiences. Zo helpen we klanten hun strategische ambities en gewenste resultaten te behalen. Samen zetten wij ons in om uw bedrijf te laten groeien door ‘Experiences that Matter’ te leveren. Meer informatie is te vinden op http://www.avaya.com |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.