Geplaatst door Genesys

Awards van Genesys voor klanten en partners

Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, heeft tijdens G-Summit Amsterdam een aantal klanten en partners beloond. Dimension Data België, Mercedes-Benz, Eneco, DealerDirect en Achmea mochten ieder een Award in ontvangst nemen tijdens het grootste Customer Experience Event voor klanten, partners en ander relaties in de Beurs van Berlage. De uitreiking van de awards vormde de finale van een informatief en inspirerend programma met onder andere keynotes van Merijn te Booij, CMO van Genesys, Martine Ferment van de Stichting Klantinteractie Research Nederland en zeezeiler Gerd Jan Poortman.

Kim de Boer, Senior Director Sales Benelux: “Onze klanten en natuurlijk ook onze partners maken dat we als Genesys zo succesvol kunnen zijn. Het is een goede gewoonte geworden om ieder jaar onze waardering en bewondering laten blijken voor hun inzet, expertise en innovatief vermogen door het uitreiken van een aantal awards. Het is een eer en het genoegen om met zulke organisaties samen te mogen werken.”

Genesys Partner Award 2018
De Partner Award gaat dit jaar naar Dimension Data België. Zij scoren niet alleen hoog op klanttevredenheid maar weten ook steeds meer organisaties te overtuigen van de kwaliteiten van PureEngage. Daarnaast hebben zij ook de PureConnect oplossing succesvol toegevoegd aan hun portfolio.

Genesys PureEngage Award 2018
Het Mercedes-Benz Customer Assistance Center (MBCAC) in Maastricht levert roadside assistance en customer service voor bestuurders van personenauto’s, vrachtwagens en Mercedes-Benz dealers in Europa, het Midden Oosten en Afrika. Enkele jaren geleden is de samenwerking met Genesys gestart met een oplossing voor Workforce Management. Momenteel wordt Genesys binnen het MBCAC ook ingezet voor de optimalisatie van alle klantinteractie en ontvangen zij de PureEngage-award voor de succesvolle wereldwijde uitrol van Genesys binnen hun organisatie in Azië en Noord- en Zuid Amerika.

Genesys PureConnect Award 2018
Eneco verdient de PureConnect Award voor de strategische inzet van het PureConnect platform, meer door de integratie van met Facebook Messenger en hun online omgeving, waardoor het aantal telefonische gesprekken met klanten met 10% gereduceerd kon worden en de klanttevredenheid omhoog is gegaan.

Genesys PureCloud Award 2018
DealerDirect heeft bewust gekozen voor de flexibele oplossing van PureCloud. Zij leggen de lat hoog voor alle partijen, zowel voor zichzelf als voor de partners, wat leidt tot optimaal gebruik van de mogelijkheden en functionaliteiten van het platform. Hiervoor worden zij beloond met de PureCloud Award.

Genesys Moments Connected Award 2018
Als één van de eerste klanten in Nederland heeft Achmea in de afgelopen 17 jaar de oplossingen van Genesys uitgerold naar alle divisies en labels. Met deze award toont Genesys de waardering voor deze langdurige, constructieve relatie.