Geplaatst door Azerion

Azerion viert Pride Month met virtueel optreden van Trixie Mattel op 4 juni in Hotel Hideaway

Helsinki, Finland – 2 juni 2021 – Azerion, het toonaangevende pan-Europese digitale gaming- en advertentietechnologiebedrijf, kondigt vandaag aan dat het een optreden gaat verzorgen van de bekende Amerikaanse zangeres, acteur en drag queen Trixie Mattel in Hotel Hideaway. Het evenement vindt plaats op 4 juni, wat overeenkomst met LGBTQ+ Pride Month. Hotel Hideaway wordt geëxploiteerd door het Finse gamingbedrijf Sulake, dat eerder dit jaar volledig werd overgenomen door mediabedrijf Azerion.

Valtteri karu, CEO van Sulake, zei: “onze prioriteit is om van Hotel Hideaway een ruimte voor iedereen te maken. We willen onze LGBTQ+-community vieren. We zijn daarom erg blij dat de bekende travestiet Trixie Mattel tijdens Pride Month een speciaal optreden doet om onze wereldwijde community te entertainen”.
Trixie Mattel zei: “Een van mijn passies is gamen en online in contact komen met mede-gamers, dus ik was enthousiast met de kans om samen met Hotel Hideaway te werken en in contact te komen de community”.

“We zijn erg enthousiast om samen met een icoon als Trixie te werken. Hiermee geven we zichtbaarheid aan alle communities in onze games en inspireren we spelers om hun trotse steun te tonen. Een van Azerion’s sterkste punten is onze diversiteit. We zijn trots om onze solidariteit te tonen met de LGBTQ+-community in de viering van Pride Month”, zegt Jurriaan van Teunenbroek, VP Games en Content bij Azerion.

Op 4 juni vanaf 14:00 geeft Trixie Mattel naast een gratis muzikaal optreden in Hotel Hideaway ook een stand-upcomedyshow. Hierna volgt een Meet & Greet en live Q&A met Trixie Mattel op het YouTube-kanaal van Hotel Hideaway.

Om meer te weten te komen over het komende optreden van Trixie Mattel op 4 juni en om op de hoogte te blijven van al het laatste nieuws van Hotel Hideaway kunnen fans de app downloaden en online deelnemen aan het gesprek.