Industry Wire

Ben kiest voor Red Urban

Ben heeft Red Urban gekozen als haar nieuwe reclamebureau. Het digitale bureau kwam met het meest complete voorstel voor vernieuwende creatie. De keuze voor Red Urban komt op het moment dat de commerciële en operationele aansturing weer in handen van T-Mobile Netherlands komt.

Nieuw elan

In juli 2014 schreef Ben een pitch uit voor een nieuwe creatieve businesspartner. De pitch van Red Urban sprong eruit als het gaat om de effectieve combinatie van creatie, media en data resulterend in een prestatiegerichte samenwerking. Deze aanpak en toon past bij het nieuwe Ben dat voor de uitdaging staat nieuw elan te brengen in de telecommarkt.

Ben terug bij T-Mobile Netherlands

Vanaf januari 2015 zal de commerciële exploitatie van Ben weer in handen komen van T-Mobile Netherlands. Ook de operationele aansturing zoals klantenservice wordt overgeheveld naar het moederbedrijf. Ben functioneert als start-up binnen de T-Mobile Netherlands organisatie en bedient sinds 2008 het snelgroeiende lagere prijssegment van de markt.

Over Red Urban

Red Urban is een van de meest bekroonde digitale bureaus in de Nederlandse markt en ontwikkelt creatieve, spraakmakende, innovatieve en vooral effectieve campagnes voor o.a. Pepsi, TNT, Schiphol, Lay’s en ABN AMRO.

 

Hallo, ik ben Ben

Ik ben Ben. Ik ben een aanbieder van mobiele telefonie en sta al 15 jaar voor betaalbare mobiele communicatie, zodat we elkaar kunnen blijven verrassen en inspireren. Ik houd het graag eenvoudig en begrijpelijk. In gewone mensentaal. Mijn aanbod is overzichtelijk zodat je altijd precies weet waar je aan toe bent en ik maak gebruik van het netwerk van T-Mobile. Wil je meer van mij weten? Kijk dan op www.ben.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht