Berenschot zet met nieuwe website stap naar e-commerce

Vandaag lanceert Berenschot haar nieuwe corporate website, waarmee het organisatieadviesbureau klanten de gelegenheid biedt om via een MijnOmgeving direct producten en digitale oplossingen af te nemen en te beheren. Inmiddels zijn voor dit klantenportaal drie typen producten ontwikkeld: benchmarks, opleidingen en online assessments.
Het nieuwe digitale platform biedt ook mogelijkheden om laagdrempelig digitale producten te maken, zoals interactieve benchmarks of whitelabel websites. Zo kunnen klanten in het onderwijs nu bijvoorbeeld met behulp van dashboards en gegevensvisualisaties zelf aan de slag met benchmarking: het meten, vergelijken en verbeteren van hun prestaties. “Innovatie is ons ticket naar de toekomst”, stelt directievoorzitter Hans van der Molen.
De nieuwe website bevat daarnaast een vrij doorzoekbare kennisbank met kennis en inzichten, gebaseerd op projecten en onderzoeken die Berenschot heeft uitgevoerd. Verder kunnen klanten en potentiële nieuwe collega’s direct kennismaken met de Berenschot-adviseurs: zij staan allen met foto, expertise en persoonlijke noot vermeld. De nieuwe website van Berenschot is ontwikkeld in samenwerking met Arlanet / Greenberry.
Berenschot is een onafhankelijk organisatieadviesbureau met 350 medewerkers wereldwijd en werkt al ruim tachtig jaar voor opdrachtgevers in de publieke sector en het bedrijfsleven. Berenschot is een Nederlands bureau met een internationale oriëntatie. Met een vestiging in de Europese hoofdstad Brussel sinds 1962 en met diverse (maatschappelijke) projecten wereldwijd.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.