Industry Wire

Geplaatst door Beyond Eyes

Beyond Eyes maakt gebouwen slimmer

Beyond Eyes is een initiatief van Heijmans en CSU. In Beyond Eyes bundelen zij hun kennis en kunde, om klanten te verzekeren van slim(mer) gebouwbeheer. Ze bouwen samen aan toekomstbestendige gebouwen. Dat brengt gebouwen en hun gebruikers verder. Ofwel: ‘Building happy people’. Bureau Fitzroy ontwikkelde de naam, identity en b2b-campagne voor deze startup.

Het bedrijf kijkt verder dan het menselijk oog kan zien. Vandaar de naam Beyond Eyes. Dit door technologie, gebruik en beleving van je gebouw slim met elkaar te verbinden. “Nu veel gebouwen tijdelijk niet of minimaal bezet zijn, is het moment daar om te investeren in oplossingen die bijdragen aan een veilige en gezonde omgeving. Het gebruik van gebouwen staat in directe verbinding met het technische beheer daarvan. De waardevolle inzichten die we met dit platform verkrijgen, leidt tot een efficiënter en duurzamer gebouwmanagement”, vertelt Marc de Vreede, directievoorzitter Heijmans Bouw & Techniek. “We verwachten in de toekomst het platform verder uit te breiden om ook met andere dienstverleners te bouwen aan een gezonde omgeving voor iedereen”.

Eefke Hoefnagel, marketeer Beyond Eyes: “Fitzroy is uitstekend in staat geweest om de strategie van Beyond Eyes door te vertalen naar een passende merkidentiteit. Vanwege Covid19 moes dit helaas allemaal online. Desalniettemin kijken we terug op een prettige samenwerking en hopen we de creatieven van Fitzroy snel fysiek een keer te ontmoeten.”

Wil je meer weten over slimmere gebouwen en hun invloed op efficiëntie, duurzaamheid en het geluk van die mensen die erin werken en verblijven, check dan de website: www.beyondeyes.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht