Geplaatst door Blinker BV

Blinker presenteert Conrad case: Event driven e-mail marketing

Deze praktijkcase laat de geautomatiseerde post purchase e-mail campagne van Conrad zien. In de campagne zijn e-mail en social media gecombineerd om productreviews te genereren. Reviews en ratings van producten hebben een zeer positief effect op klantbeleving, vindbaarheid in zoekmachines en dus de omzet. Conrad en Blinker laten op de Nationale E-mailmarketing Conferentie zien hoe de campagne is opgezet, welke databases er gekoppeld zijn en welke resultaten Conrad heeft behaald met de post purchase e-mail campagne. De presentatie is direct na de keynote van Chris Combemale van The E-mail Academy (10.30 uur – 11.15 uur).

Blinker is sponsor
Blinker is Platinum Sponsor van de 9de Nationale E-mailmarketing Conferentie. “De reden hiervoor is simpel.”, vertelt Paul Neuteboom commercieel directeur van blinker. “De Nationale E-mailmarketing Conferentie is de plek om te laten zien wat je doet en betekent in ons vakgebied. Alle e-mail marketingexperts van Nederland zijn aanwezig en we willen hen graag laten zien welke mooie en complexe projecten we voor klanten doen.” Blinker zal naast de presentatie van de praktijkcase ook aanwezig zijn met een stand. Wilt u erbij zijn? Aanmelden kan via www.emailmarketingconferentie.nl.

Over Blinker & Conrad
Blinker is een e-mail marketing service provider en helpt organisaties om e-mail marketing succesvol in te zetten. Dit doet Blinker met de krachtige en gebruiksvriendelijke e-mail marketingoplossing MailPlus en een breed scala aan diensten. Diensten zoals e-mail marketingadvies, ontwerp van e-mail & landingspagina, database analyse, het inrichten van event based marketingcampagnes en maatwerk. Blinker werkt voor meer dan 1200 organisaties, waaronder Ziggo, BCC, Politie, gemeenten, Hogeschool Rotterdam, Alice, Astmafonds, Conrad, Dixons, Intratuin en ManPower. Kijk voor meer informatie op www.blinker.nl of bel 079 -363 70 60.

Conrad Electronic Benelux is een dochter van Conrad Electronic SE Duitsland en is gevestigd in Oldenzaal. Met het hoofdkantoor in Duitsland en vestigingen in diverse andere landen is Conrad Europa’s grootste multi-channel aanbieder van elektronische producten. Kijk voor meer informatie op www.conrad.nl.