Geplaatst door BMW-MINI dealers Coöperatie

De BMW-MINI Dealers Vereniging en QarQuest worden strategische partners

De landelijke BMW-MINI Dealers vereniging heeft een samenwerkingsovereenkomst afgesloten met QarQuest, een snelgroeiend big data en machine-learning bedrijf gevestigd op Strijp S, het innovatiecentrum in Eindhoven.

Door deze samenwerking krijgen de BMW MINI Dealers toegang tot de online automotive portal van QarQuest. Dit portal biedt real-time inzicht in het gehele Europese Occasion aanbod waarmee op basis van een uniek dashboard het eigen aanbod, assortiment en positionering real time kan worden gemanaged en afgestemd op de dagelijkse marktbewegingen.

QarQuest maakt een razendsnelle ontwikkeling door die wordt erkend door de keuze van de BMW MINI Dealervereniging. In haar nog relatief korte bestaan heeft QarQuest een unieke Europese database en een excellente trackrecord opgebouwd voor het snel ontwikkelen van klantvriendelijke technologische oplossingen.

Quote Martin Hegeman (BMW MINI Dealervereniging):

“We zijn erg enthousiast geworden over de QarQuest dienstverlening. Onze keuze is, na een uitgebreid onderzoek, op QarQuest gevallen. Het is een combinatie van de hoge kwaliteit van de data, de snelheid en flexibiliteit van de softwareontwikkeling en de persoonlijke en professionele werkwijze van de mensen achter QarQuest”.

Quote Wim Visser (Managing Partner QarQuest):

“We zien deze samenwerking als een hele mooie bevestiging van onze oplossing en dienstverlening. We hebben er heel veel zin in om ook de BMW MINI dealers te helpen bij de digitale transformatie. We zien het ook als een aanmoediging om versneld de volgende ontwikkelfase in te zetten waarmee we nog relevanter zullen worden voor onze relaties”.