BoerCroon trekt oud Directeur Strategie en M&A van Sanoma aan

Amsterdam, 9 april 2014 – Maarten Kuil (42) is vanaf maart 2014 in dienst getreden bij adviesbureau BoerCroon. Kuil versterkt het team van BoerCroon als associate partner. Hij zal zich richten op verdere uitbouw en positionering van de strategie-en herstructureringspraktijk.

Voor zijn aantreden bij BoerCroon was Kuil werkzaam als Directeur Strategie en M&A bij Sanoma, waar hij de eerste aanzet gaf tot de portfoliorationalisatie en de daarop volgende reorganisatie. Daarvoor werkte Kuil drie jaar bij Deloitte Consulting, waar hij verantwoordelijk was voor de strategie praktijk binnen de TMT-sector en vele opdrachten uitvoerde in het digitale domein. Kuil begon zijn carrière bij Heineken en vervulde meerdere managementfuncties bij Van Gansewinkel Nederland B.V. en Dutch.

Met zijn brede kennis over reorganisaties, marktontwikkelingen en strategieontwikkelingen is BoerCroon de logische volgende stap voor Kuil. “Ik heb gekozen voor BoerCroon omdat ik graag met een klein team professionals blijvende waarde wil creëren samen met de klant. Ik hoop hier een belangrijk bijdrage aan te kunnen leveren.”

Over BoerCroon

BoerCroon heeft een leidende positie op het gebied van interim-management, corporate finance dienstverlening en consulting diensten. Onze aanpak is vernieuwend, praktisch en waar nodig onconventioneel met lef. BoerCroon gelooft in samenwerken met en tussen cliënten. Daarmee creëren we samen heldere inzichten en nieuwe business.