Industry Wire

Geplaatst door Boldking

Boldking: Not Your Dad’s

Mannen scheren zich tegenwoordig minder vaak én scheren meer dan alleen hun gezicht. Boldking heeft daarom super flexibele en duurzame mesjes ontwikkeld die “het nieuwe scheren” makkelijker maken. Het bedrijf heeft inmiddels 700.000 klanten in 11 landen en verkoopt niet alleen online, maar ook in het reguliere drogisterij-kanaal van Etos.

Boldking-oprichter Rochdi Darrazi: “In een markt die al meer dan 100 jaar gedomineerd wordt door een paar spelers, zijn wij er om een alternatief te bieden voor de nieuwe generatie scheerders. Ons doel is om scheren makkelijker te maken voor zo veel mogelijk mannen in Europa. Met onze nieuwe campagne willen we laten zien dat deze tijd en deze generatie vraagt om een ander scheermes.”

Commercial ‘The Singer’ [https://www.youtube.com/watch?v=v6_HsWBE8hk]

Commercial ‘The Soaker’ [https://www.youtube.com/watch?v=WoohibxhOLc]

De campagne is bedacht en geproduceerd door Freddy. Creatief Directeur Niels de Kuiper: “Vanuit het thema ‘Not Your Dad’s.’ laten we zien dat Boldking echt anders is dan de traditionele massa merken. We steken op een ironische manier de draak met onze vaders, die al jarenlang gedachteloos die dezelfde mesjes kopen. In deze nieuwe campagne laten we zoons hun vaders becommentariëren op de plaats delict: de badkamer. In de vorm van aanstekelijke vergane glorie van vaders die niet direct doorhebben dat ze, net als hun scheermes, een beetje in het verleden zijn blijven hangen. Dus hoog tijd voor iets nieuws: ‘For everyone younger than their dad, get flex.’

Credits:
Opdrachtgever: Boldking

Verantwoordelijken bij klant: Rochdi Darrazi, Philippine van der Stoel, Ivo Daniels, Paul Weatherall

Concept/strategie: Freddy

Productiemaatschappij: SuperEasterFeather

Postproductie: Freddy.

Over Boldking

Boldking is een innovatief scheer- en verzorgingsmerk voor de moderne man. Met de Flexblade technologie introduceert Boldking een volledig flexibel mesje dat zich tijdens het scheren – anders dan de traditionele mesjes – soepel en natuurlijk aanpast aan de rondingen van het gezicht en lichaam en makkelijker schoonspoelt. Met verschillende zo natuurlijk mogelijk geproduceerde scheer- en huidverzorgingsproducten is het aanbod van Boldking compleet.

 

Boldking is met meer dan 700.000 klanten het snelst groeiende ‘male grooming’ merk in Europa en is actief in 11 landen, waaronder Nederland, Duitsland en Engeland. Boldking klanten kunnen makkelijk hun scheerspullen en huidverzorging in de winkel of met een paar kliks online bestellen, hun scheerervaring afstemmen op hun huidtype en optioneel hun scheermesjes automatisch laten bijvullen met BoldkingRepeat.

 www.boldking.com

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht