Industry Wire

Geplaatst door Initiative

Bolsius kiest voor Initiative

Amsterdam, 11 mei, 2021 – Bolsius brengt zijn on- en offline media-activiteiten vanaf april dit jaar onder bij Initiative. Het kaarsenmerk is al sinds 1870 een speler in de (geur)kaarsen markt en heeft grootse groeiplannen. Met Initiative als mediapartner gaan zij de komende jaren hun assortiment nog steviger op de kaart zetten.

Bolsius verbreedde recentelijk het aanbod van kaarsen met vernieuwende geurproducten. Zij waren op zoek naar een mediapartner om de verschillende producten, van kaarsen tot geurproducten, te positioneren. Dit moet met aandacht voor overlap én onderscheid in de verschillende doelgroepen. Initiative heeft laten zien een perfect antwoord op deze uitdaging te hebben met de cultuur gedreven aanpak van het bureau.

Renee van Rens, Brand Experience Manager Bolsius: “We zijn ervan overtuigd dat we met Initiative een strategische partner kiezen die ons gaat helpen in de keuze van de meest effectieve mediamix. Doorslaggevend is de frisse kijk op traditionele- en digitale media, met de juiste (content)partnerships om onze communicatiedoelstellingen en (inter)nationale ambities te realiseren. Zo kunnen we gezamenlijk bouwen aan een sterk merk in Nederland en daarbuiten.”

Linda van Geffen, Head of Growth Initiative: “We kijken er enorm naar uit om Bolsius in hun (groei)ambities te ondersteunen. Vanaf het eerste gesprek was duidelijk dat Bolsius en Initiative bij elkaar passen, er is een natuurlijke klik met veel positieve energie. Dat we nu met die energie mogen doorpakken en samen de komende Bolsius campagnes mogen vormgeven voelt dan ook heel goed”.

Over Bolsius:

Een rijke geschiedenis vanaf 1870 heeft Bolsius gevormd tot een solide onderneming. Met ruim 1000 medewerkers ontwikkelen en produceren we kaarsen in alle soorten en maten die we exporteren naar meer dan 50 landen. Door het samenvoegen van kennis, specialisme en ondernemerschap hebben wij door de eeuwen heen een compleet assortiment ontwikkeld van kwaliteitskaarsen in vele soorten en maten.

Over Initiative

Initiative is een full-service, cultuur gedreven global communicatiebureau binnen Mediabrands, onderdeel van de Interpublic groep. Wij weten wat mensen beweegt, wat ze drijft, wat ze bezighoudt en hoe je ze kan bereiken. We weten wat hun ideeën zijn, hun gewoontes en waarom ze zich gedragen zoals ze zich gedragen. Dankzij onze data, onze onderzoeken en vooral onze mensen staan we continu in contact met de cultuur en vinden we relevante inzichten zodat een bedrijf of merk zich met z’n doelgroep kan verbinden. Wij helpen merken het initiatief te nemen in het maken van cultuur. Om er onderdeel van te zijn, om deze te vormen of eraan bij te dragen. We geven merken Cultural Velocity. En daardoor presteren ze beter dan de concurrenten op elke metric. Initiative.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht