Industry Wire

Geplaatst door Boys with Brains

BOYS WITH BRAINS ZIET EXPLOSIEVE GROEI DOOR CORONA

Rosmalen, 19 januari 2021, Smart Fulfilment Servicespecialist, Boys with Brains ziet dat het prille jaar al heeft gezorgd voor een goed gevulde portefeuille aan opdrachten door toedoen van de Corona perikelen.

Algemeen directeur Dave Spijker van Boys with Brains: ”We zien dat we juist in deze bizarre economische tijden die Covid-19 met zich meebrengt de passende partij zijn voor bedrijven die kampen met behoefte aan installatie-services groei, maar angst hebben voor aannemen eigen personeel.

De groei zit hem voor ons niet alleen in de ‘handjes’ op locatie die wij over ruim 17 landen hebben rondrijden, maar juist ook in ondersteunende services vanuit onze servicedesk. Juist ook omdat we niet alleen 24×7 daadwerkelijk medewerkers voor onze opdrachtgevers hebben klaar zitten, maar ook het feit dat we een meertalige servicedesk hebben met ook daadwerkelijk diepgaande kennis op het gebied van beheer van de systemen en oplossingen van de klant brengt een nog grotere groei dan dat we zelf voorzien hadden.

Remote services was al een speerpunt voor ons in 2021. We zien dat bestaande service partijen met eigen engineers en eigen servicedesk oplossingen nu bij ons aankloppen om hun flexibele schil te zijn. Veelal start dit in de avond, nacht en weekend uren, zodat ze hun eigen mensen voor die uren niet hoeven te belasten. Ook zien we dat we in die uren ook onze field engineers op pad mogen sturen voor hen. Ze hebben dus een flexibele schil aan collega’s zonder de risico’s van kostbaar moeten zoeken en inzetten van nieuwe collega’s in eigen dienst. Gezien de hoeveelheid aanvragen die wij momenteel binnenkrijgen zien wij dat er alleen maar meer vraag zal komen naar onze services en dat het aanbod voor ons alleen maar groter zal worden. De borging van kwaliteit en belangrijker nog, tevreden collega’s is waar wij nu veel energie in steken om te voorkomen, dat we zelf ‘out of stock’ raken met onze mensen natuurlijk.

Groei in deze economisch rare tijden is mooi, maar ook lastig in te schatten, omdat we vragen krijgen uit hoeken waar we ons voorheen niet direct op hadden gericht. Veel vragen ook voor services in de consumentenelektronica markt vanuit fabrikanten die zaken als grote terugroep acties kwalitatief willen oplossen en niet zomaar even een doosje op de post willen sturen, maar juist een gespecialiseerde engineer op locatie wensen, die de oplossing komt realiseren en ook de oude apparatuur gedegen komt afvoeren. Ook het milieuvriendelijk verwerken van deze oude materialen is momenteel een ‘populair, als ik het zo mag noemen, gemeengoed.

Boys with Brains geeft verder aan dat ze juist ook die groei zien in de internationale aanvragen van voor hen veelal gevestigde bedrijven in de Benelux, die dezelfde services voor hun klanten en locaties in geheel Europa en zelfs daarbuiten willen zien. Daarin zijn de jongens en meisjes van Boys with Brains wel uniek volgens eigen zeggen, omdat de technici de taal van het land naar keuze spreken en de servicedesk ook meertalig inzetbaar is in de 17 landen waar zij momenteel installatie- & serviceverlening uitvoeren.

Over Boys with Brains
Boys with Brains, opgericht voor de Benelux in 2018, is eigenlijk al ruim 20 jaar actief op het gebied van installatie en serviceverlening, maar is in 2018 in een nieuwe hoedanigheid gestart. De ‘boys en girls’ zijn momenteel in 17 landen in Europa actief en hebben als speerpunt o.a. de 24×7 meertalige servicedesk en de unieke Smart Service Software waarin alle processen zijn vastgelegd voor de complete serviceverlening. Voor meer informatie: www.boyswithbrains.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht