BrandWebbing begint goed aan 2014

Strategiebureau BrandWebbing is haar jubileumjaar 2014 goed begonnen. Het Utrechtse bureau heeft 4 nieuwe aansprekende klanten mogen verwelkomen. Voor PON automobiel handel wordt een overall strategie voor het mobiele kanaal opgeleverd. Voor marktleider op de vakantiehuizen-markt HomeAway wordt er gewerkt aan een wereldwijde merk- en propositie strategie en voor ICS Visa heeft BrandWebbing een cross mediale campagnestrategie afgerond. Voor Zorg & Zekerheid heeft BrandWebbing niet alleen de campagne strategie geformuleerd, maar vervolgens ook die campagne uitgevoerd met 2 branded applications voor P&O professionals.
BrandWebbing is verheugd de 4 nieuwe klanten te verwelkomen. Inspelend op de diversifiëring in de klantvraagstukken heeft het bureau de keuze gemaakt om te evolueren van ‘interactief strategie bureau’ naar ‘strategie bureau’ en zich crossmediaal te ontwikkelen en versterken. De nieuwe pay-off Strategy Delivered wordt bewezen door de projecten waarbij niet alleen strategie en/of tactiek wordt uitgedacht, maar deze ook tot uitvoering wordt gebracht door het bureau.
2014 is voor BrandWebbing het jaar waarin ze haar eerste jubileum (5 jaar) viert.
“We zijn trots zulke mooie namen toe te mogen voegen aan onze klantenlijst”
Rembrandt Smids, oprichter BrandWebbing
Visitekaartje
Als creatief strategiebureau weet BrandWebbing ook een originele twist te geven aan de visitekaartjes. Het visitekaartje is niet bedoeld om weg te geven. Het bevat een QR-code die, bij het scannen ervan, automatisch de gegevens via email verstuurd. BrandWebbing steunt en vraagt aandacht voor KiKa (Kinderen Kankervrij). Bij elke scan doneert BrandWebbing namelijk €0,50. De teller over 2013 staat op €1.203,- en ook komend jaar gaat de actie door.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.