Industry Wire

Geplaatst door Magneds

Bud kiest voor Magneds voor online activatieplatform

Het kan je niet ontgaan zijn, AB Inbev heeft het iconische Amerikaanse biermerk Bud in Nederland geïntroduceerd. Met een big bang veroveren ze de Nederlandse markt en ze zijn van plan om te blijven! The King of Beers is finally here.

Een onderdeel van deze lancering is het online activatieplatform dat Magneds met Bud heeft ontwikkeld met als doel om samen het Nederlandse bierlandschap online uit te dagen en op te frissen. Startpunt is een spaaractie, waarbij consumenten kunnen sparen voor korting op een geselecteerd JBL-assortiment. Maar het platform kingofbeers.nl/jbl biedt nog veel meer mogelijkheden om de jonge generatie bierdrinkers te inspireren. In de loop van de tijd zullen meerdere verrassende online activaties worden gelanceerd om de bierliefhebbers te blijven triggeren. Naast deze spaaractie staat er al een winactie in de wachtrij, daarover later meer.

Jasper Kessels, Head of Trade Marketing NL bij Bud, over de keuze voor Magneds: ‘We hebben voor Magneds gekozen vanwege hun expertise in digitale activaties, gecombineerd met hun uitgebreide netwerk aan partners waar een samenwerking mee kan worden gezocht. We waarderen hun proactieve houding als het gaat om actief meedenken, kwalitatief hoogstaande opleveringen en hun enthousiasme om samen met Bud groots te dromen’.

AB Inbev is de grootste bierbrouwer ter wereld en heeft in Nederland al merken als Jupiler, Leffe, Dommelsch, Hertog Jan en Corona. Bud heeft als nieuwkomer een duidelijk doel met de Nederlandse introductie. Met een ‘smooth taste, een zacht, doordrinkbaar en fris pils, maar zeker ook met een unieke positionering. Met grote aandacht voor inclusiviteit richt ‘s werelds grootste biermerk zich in eerste instantie op de progressieve grootstedeling.

Over Magneds
Met 25 jaar online ervaring combineert Magneds creativiteit en technologie om de aankoopfrequentie en betrokkenheid van consumenten te stimuleren en helpen we onze klanten te groeien. Wij geloven dat future-proof relaties het resultaat zijn van meerdere waardevolle momenten tussen merken en consumenten. Met een focus op (food) retail, benzine, FMCG en drankenmarkten in heel Europa.

kingofbeers.nl/jbl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht