Burger King en Call of Duty lanceren Call of Duty menu en in-game items

Amsterdam – Burger King, de wereldwijde fastfoodketen, kondigt een samenwerking aan met de wereldwijde gaming-franchise Call of Duty voor de állergrootste lancering van het jaar: Call of Duty Modern Warfare II. Met deze samenwerking biedt Burger King gasten een gratis BK Operator Skin en één uur 2XP voor Call of Duty: Modern Warfare II, waarmee de verdiende XP van een speler wordt verdubbeld, bij de aankoop van een Call of Duty Whopper menu + Nuggets.
De nieuwe samenwerking van Burger King biedt gratis toegang tot deze populaire assets bij de aankoop van een Call of Duty Whopper menu + Nuggets. Elke klant ontvangt een inwisselbare code die toegang geeft tot één BK Operator Skin en één uur 2XP. Op de Operator Skin is het logo van “Burger Town” zichtbaar, een fictieve fastfoodketen die in verschillende Call of Duty-games voorkomt. Hoewel er slechts één uur 2XP per keer kan worden ingewisseld, kunnen spelers tot 40 uur (niet beperkt tot deze promotie) inwisselen bij iedere nieuwe aankoop van een Call of Duty Whopper menu + Nuggets.
De actie loopt in heel Nederland van 25 oktober 2022 tot 28 november 2022.
“Many gamers are already patrons of quick-service restaurants and, by bringing to them bonus Call of Duty rewards, we are able to meet our guests where they are and tap into what they are really passionate about in an authentic way”, zegt Iwo Zakowski, hoofd Global Brand Marketing bij Burger King. “We’re thrilled to be joining forces with Call of Duty to bring our guests a free bonus for a game that they love.”
“We are incredibly excited to partner with Burger King to celebrate the release of Modern Warfare II with the Call of Duty community”, zegt William Gahagan, Director of Global Partnerships bij Activision. “Our brands are coming together for an offer that fans will love, and I’m looking forward to seeing players online in the BK Operator Skin come launch weekend.”
Over Burger KingⓇ
Burger King®, opgericht in 1954, is een wereldwijde fastfood hamburgerketen die bekend staat om zijn kwaliteit en de enige plek waar gasten de iconische flame-grilled Whopper® kunnen krijgen. De Burger King® organisatie bestaat uit meer dan 18.700 locaties in meer dan 100 landen. Bijna 100 procent van de Burger King® restaurants zijn eigendom van en worden uitgebaat door onafhankelijke franchisenemers, veel van hen zijn familiebedrijven die al decennialang actief zijn. Ga voor meer informatie over Burger KingⓇ naar www.burgerking.nl.
Over ActivisionⓇ
Activision is een toonaangevende wereldwijde producent en uitgever van interactief entertainment. Met hoofdkantoor in Santa Monica, Californië is Activision wereldwijd actief en onderdeel van Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), een S&P 500-bedrijf.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.