Geplaatst door Blinker BV

Business School Nederland kiest e-mail marketingoplossing van Blinker

Indra Kolmus, Adviseur ICT Management & Nieuwe Media van BSN vertelt: “Blinker heeft ons eerst via een demo-account MailPlus laten ervaren. BSN heeft toen voor MailPlus gekozen omdat het een zeer gebruiksvriendelijke interface heeft. Het is heel organisch ingericht waardoor gebruikers in feite gelijk aan de slag kunnen. Doelgroepsegmentatie en mailingrapportages zijn andere pluspunten die BSN hebben doen besluiten voor MailPlus te kiezen. Voor het gebruik van MailPlus heb je geen html-kennis nodig, waardoor iedereen met het programma kan werken.” Met de e-mail nieuwsbrief, serviceberichten en actiemailings informeert BSN zijn doelgroepen ongeveer vier keer per maand. De doelgroepen zijn prospects, studenten en afgestudeerden, docenten, personeel en algemene relaties.

Over BSN en Blinker: Business School Nederland is de grootste executive MBA-aanbieder van Nederland. BSN was de eerste aanbieder van volledig Nederlandstalige MBA-programma’s en biedt opleidingen voor managers die zich op hoog niveau willen ontwikkelen. Kijk voor meer informatie op www.bsn.eu. Blinker is een e-mail marketing service provider en stelt organisaties in staat om e-mail marketing succesvol in te zetten. Blinker is actief voor meer dan 1200 organisaties en steunt hen met de oplossing MailPlus, e-mail marketingkennis en diensten. Meer informatie is te vinden op www.blinker.nl of bel 079 – 363 70 60.