Geplaatst door Glampspiration

CampSolutions organiseert tweede editie Glampspiration

Op donderdag 10-, vrijdag 11- & zaterdag 12 oktober vindt de tweede editie plaats van Glampspiration, het inspiratie event van Nederland, op en rondom het terrein van CampSolutions in Empe. Met meer dan 50 verschillende (slaap)accommodaties van basic legertenten, luxe suites, pop-up hotels tot hospitality-structureren en alle bijbehorende glamping-faciliteiten is dit de grootste glamping showcase van Nederland. Glampspiration is een event van CampSolutions, autoriteit op het gebied van tijdelijke (slaap)accommodaties en hospitality-structuren.

Glamping inspiratie

63.000m2 terrein wordt omgetoverd tot een inspirerende locatie waar diverse concepten worden gepresenteerd. Gasten kunnen hier zelf de overnachtings- catering-, sanitaire- en hospitality-mogelijkheden ervaren. Of het nu gaat om een bedrijfsevenement, crewcamping, festival, sportevenement, of bruiloft. Glampspiration biedt voldoende opties voor elk event.

Wouter Leuven, eigenaar CampSolutions; ‘We zien een stijgende behoefte naar luxe slaap- en hospitality accommodaties. Organisatoren van bedrijfsevenementen boeken niet meer standaard een hotelkamer voor hun gasten en festivals bieden naast een standaard camping ook glamping faciliteiten. Van sportevenementen krijgen we steeds vaker aanvragen. Zo hebben we dit jaar al drie glampings gebouwd bij Formule1-wedstrijden in Europa. Glampspiration is onze eigen showcase en biedt ons de gelegenheid om samen met onze partners alle mogelijkheden te laten zien’

Vrije entree

Glampspiration No2 is gratis toegankelijk. Aanmelding kan via https://www.glampspiration.com/.

Glampexperience

Bezoekers hebben de mogelijkheid om zelf de luxe van de glamping-accommodaties te ervaren en kunnen blijven overnachten.

Partners

Glampspiration No2 wordt mede mogelijk gemaakt door de partners van CampSolutions;
Barista Company, Black Sheep Rentals, Bosjuweel, Glamping.nl, LuxeTenten, Power Shop,
Van Overbeek en Room45.