Geplaatst door StormMC

CanalDigitaal kiest StormMC voor online marketing

CanalDigitaal heeft StormMC gekozen als strategisch partner ten aanzien van haar online affiliate marketing activiteiten. De samenwerking concentreert zich op de Nederlandse markt waarbij gestart zal worden met affiliate marketing, conversieverbetering en de ontwikkeling van banners en landingpages. Uitbreiding naar België, Oostenrijk en de andere landen worden verkend.

Dennis Stolk, Directeur Eviso (businesspartner of CanalDigitaal) over de keuze voor StormMC: “Samen met StormMC kunnen we onze affiliatie activiteiten verder uitzetten en optimaliseren. Hierdoor kunnen we affiliate marketing bij CanalDigitaal naar een hoger niveau brengen en verder professionaliseren”.

Haico Pols, directeur van StormMC geeft aan erg trots te zijn op de samenwerking. “Vanwege de enorme gedrevenheid en ambitieuze doelen van CanalDigitaal is het goed en pragmatisch schakelen. We dagen elkaar voordurend uit met nieuwe ideeën en initiatieven. Hierbij wordt altijd gestreefd naar het maximale resultaat”.

Over CanalDigitaal
CanalDigitaal is in 1996 opgericht en biedt sindsdien digitale televisie via de satelliet. CanalDigitaal staat bekend als de aanbieder van de meeste standaard en HD-zenders. Sinds 2011 biedt CanalDigitaal ook een Alles in 1-product. Voor het internet en telefoniegedeelte werkt de organisatie samen met KPN. Samen met haar zusterbedrijven TV VLAANDEREN en TéléSat vormt CanalDigitaal een van de grootste aanbieders van digitale televisie in de Benelux, met meer dan 1 miljoen kijkers. CanalDigitaal zendt uit via het ASTRA Satellieten en bieden hun klanten directe toegang tot alle Nederlandse en Vlaamse publieke en commerciële omroepen, premium sport- en filmkanalen en thematische zenders. Daarnaast is er een breed aanbod aan internationale kanalen vrij via ASTRA beschikbaar. Volgens consumentenbond onderzoek april dit jaar, heeft CanalDigitaal de beste HD-kwaliteit. (Consumentenbond april 2011). Kijk voor meer informatie op www.canaldigitaal.nl.

Over StormMC
StormMC is een strategisch online marketingbureau. Storm begeleidt en ondersteunt klanten bij de ontwikkeling en implementatie van hun online marketing strategie. De dienstverlening van Storm is breed en kenmerkt zich door de resultaatgerichte integrale online marketingvisie. Kennis, kunde & ervaring zijn kernwoorden. StormMC werkt voor klanten als Essent, Centraal Beheer, WNF, Siemens en Greetz.