Geplaatst door DailyDialogues

Carpetright kiest voor DailyDialogues als Social Media partner

Het Rotterdamse social media bureau DailyDialogues voegt opnieuw een gevestigd retailmerk toe aan haar portfolio. Het bureau werkt al voor Hunkemöller, de Bijenkorf en Pearle en start nu ook een samenwerking met Carpetright.

De woningmarkt zit in de lift. En als mensen geen nieuw huis kopen, dan is verbouwen of vernieuwen altijd nog een optie. Bij een huis hoort natuurlijk ook een vloer. Het kiezen van een nieuwe vloer is een spannende en belangrijke keuze. Het is een essentieel onderdeel dat bijdraagt aan de uitstraling van je huis en het thuisgevoel. DailyDialogues en Carpetright gaan samen de consument inspireren via social media. Hierbij zullen alle facetten van wonen aan bod komen.

Brenda van Schie, e-commerce manager bij Carpetright, vertelt: “Carpetright richt zich steeds meer op de klantbeleving. Het gemak en het zorgeloze gevoel dat je als klant gedurende het gehele aankoopproces ervaart, staat hierbij centraal. Ons bedrijf kent 500 winkels in heel Europa, waar we naast vloeren ook gordijnen, raamdecoratie en accessoires verkopen. We willen onze klanten inspireren, adviseren en ontzorgen, zodat zij de woonstijl kiezen die het best bij ze past. Vanuit deze gedachte hebben wij de ambitie om dit ook via social media uit te dragen.”

Sjef Kerkhofs, commercieel directeur bij DailyDialogues, verklaart de samenwerking: “Carpetright, met 500 winkels in heel Europa, past perfect bij ons bureau. No nonsense, resultaatgericht en pragmatisch. We zijn dan ook erg blij om weer een nieuw topmerk uit de retailbranche te kunnen gaan bedienen.”