Industry Wire

Geplaatst door AdSomeNoise

“Cavai vanuit Amsterdam met bureau AdSomeNoise nu ook actief in België”

Met behulp van het in Amsterdam gevestigde kantoor van Cavai pionieren het Belgische full-service bureau AdSomeNoise en de adverteerder Test Aankoop met ‘conversational ads’

De crisis roept bij ons als consument veel vragen op in verschillende domeinen. De specialisten van Test Aankoop werkten hiervoor een crisis gids uit. De gids wordt ondersteund met een campagne op display en social.

Er werd gekozen voor een campagne die inspeelt op de vragen die de surfer momenteel heeft rond vrije tijd, reizen en werk. Een campagne die in dialoog gaat met de doelgroep.

Om het best op deze briefing te antwoorden ontwikkelde AdSomeNoise hiervoor de eerste ‘conversational ad’ via het Cavai Cloud – platform in België.

Cavai, een van oorsprong Noorse technologie, is gespecialiseerd in het opzetten van conversaties in banners en de rapportage hiervan. Een oplossing die veel mogelijkheden biedt om display advertising dynamischer en interactiever te maken.

Net als in het echte leven hebben één-op-één conversaties de kracht om relaties te bouwen. ‘Conversational ads’ bieden de kans om als adverteerder een dialoog met de consument aan te gaan en zo te verbinden.

Daarnaast kunnen de inzichten uit de campagne erg waardevol zijn. Met Cavai’s cookie loze dataoplossing kunnen wij voor deze campagne straks bijvoorbeeld zien voor hoeveel mensen en op welk vlak de Corona crisis impact heeft gehad.

“Ons Amsterdamse kantoor is pas sinds 1 juli dit jaar actief en het is mooi om te zien dat we met ons platform nu ook al in België tractie krijgen. In veel gevallen verzorgen wij met onze designers en copywriters de creatie. De samenwerking tussen Cavai en AdSomeNoise is een perfect voorbeeld van de self-service functie van het platform. AdSomeNoise heeft met haar login toegang tot de studio en maakt zelf de creatie met de dialoog voor de chatbot. Het bureau heeft beide expertises in huis en dat toont de schaalbaarheid van onze oplossing”, Aldus Rogier Lammers, Commercial Director Central Europe bij Cavai.

AdSomeNoise, digital campaign agency, stond naast de conversatie banner ook in voor de mediaplanning en buying.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht