Geplaatst door Ecreation B.V.

Chatbot EVA voor winkelketen Action

Chatbot Eva is ontwikkeld door Ecreation in opdracht van Abovomedia met als doelstelling: Het ontwikkelen van een Webbased chatbot die de bezoeker helpt bij het vinden van een geschikte vacature. De chatbot spoort daarbij de bezoeker op een leuke manier aan tot het invullen van een zoekprofiel, houd een kort gesprekje en geeft antwoord op de veel gestelde vragen (FAQ’s). Ook kan Eva tijdens een gesprek een webpagina openen. De chatbot is gekoppeld aan een geavanceerd beheersysteem (Knowledge Management Systeem). Hiermee kan de beheerder de intelligentie van de chatbot vergroten, rapportages bekijken maar ook ongelimiteerd nieuwe informatie toevoegen of aanpassen.

Over Ecreation
Ecreation levert kwalitatief hoogstaande en innovatieve oplossingen op het gebied van Instant Messaging, ‘chatbotvertising’, websites en multimedia. Ecreation heeft inmiddels al diverse chatbots
met succes gelanceerd, waaronder Alice, Bzz, The Annoying Orange, Tim van uitzendbureau Timing en Floor van HTM. Het in Woerden gevestigde bedrijf is hiermee marktleider in Europa.
Daarnaast is Ecreation wereldwijd één van de vier bedrijven die over een licentie beschikken voor het
ontwikkelen van chatbots op het Messenger Netwerk van Microsoft. Kijk voor meer informatie over
Ecreation op http://www.ecreation.nl