CheapTickets.nl introduceert nieuw concept: 3 steden, 3 bloggers, 3 belevingen

Amsterdam, 6 augustus 2014 – CheapTickets.nl, de grootste online aanbieder van vliegtickets in Nederland, introduceert een nieuw marketingconcept: 3 steden, 3 bloggers, 3 belevingen. Dit in nauwe samenwerking met Fashiolista Agency, een creatief influencer bureau, gespecialiseerd in het creëren van succesvolle online communities. Drie Brand Ambassadors (bloggers) op het gebied van Fashion & Lifestyle gaan deze zomermaanden in drie verschillende Europese steden op zoek naar inspiratie, verborgen hotspots, unieke belevingen en waardevolle tips voor vakantiegangers.
De drie influencers zijn Leroy Aznam van www.commedesleroi.com, Lizzy van der Ligt van www.lizzyvanderligt.com en Anna de Buck van www.yourlittleblackbook.me. Zij bezoeken Kopenhagen, Lissabon en Ibiza. “Voor ons is dit een interessante manier om nieuwe doelgroepen te bereiken”, aldus Raymond Vrijenhoek, Chief Commercial Officer CheapTickets.nl. “Wij hebben de bloggers hiervoor benaderd. Zij zullen zich persoonlijk richten op een jonger, mode- en trendgevoeliger publiek en daarbij vooral kijken naar interessante uitgaanstips, fashion shopping en culturele bezienswaardigheden.”
#ikwilblijven
Leroy, Lizzy en Anna berichten deze zomer dus regelmatig via hun blog – herkenbaar via #ikwilblijven – over hun ervaringen en belevenissen. Vrijenhoek: “Hiermee kunnen de lezers inspiratie opdoen en wellicht enthousiast raken om ook een bezoek te brengen aan een van deze trendy steden”.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.