Geplaatst door CheckPoint

Check Point levert Unified Security Management als een cloud-service om duur van security-operations met 60% te verkorten

R80 unified security-software nu beschikbaar als een on-demand service

CPX 360 Europe, Wenen – Check Point Software Technologies (NASDAQ: CHKP) kondigt aan dat de R80 unified security-software nu beschikbaar is als een cloud-service. Dit is voor klanten de snelste manier om het securitybeheer van Check Point vanuit hun webbrowser voor de hele netwerkstructuur uit te rollen, zonder implementatietijd en zonder onderhoud en manuele updates.

De nieuwe R80 Security Management-as-a-Service (MaaS) breidt Check Points Fast Track Network Security-pakket uit met oplossingen voor ongekende bescherming, schaalbaarheid, en implementatie- en beheergemak. Hiermee kunnen de meest complexe omgevingen efficiënter worden beheerd en wordt de operationele tijd tot 60% verkort in vergelijking met andere oplossingen.

R80 is de meest geavanceerde unified security-software voor on-premises en cloud-omgevingen, met meer dan 160 technologische integraties. De meest recente versie, R80.40, heeft meer dan 100 nieuwe features om bescherming uit te breiden, operationele processen te stroomlijnen en productiviteit te verhogen.

R80 Security MaaS biedt:
• Beheer van alle Check Point-producten in de cloud, rechtstreeks vanuit een webbrowser.
• Volledig geautomatiseerde updates voor de meest recente bescherming.
• On-demand uitbreiding om meer gateways toe te voegen, zonder fysieke limieten.
• Zero maintenance, zodat omgevingen veiliger, beter te beheren en flexibeler worden.
• De mogelijkheid om logs voor onbepaalde tijd op te slaan en te openen.
Bezoek voor specificaties over dit product of voor meer informatie over functionaliteiten de website: https://www.checkpoint.com/products/security-management-as-a-service

Beschikbaarheid
Fast Track Network Security van Check Point is verkrijgbaar via het wereldwijde netwerk van partners.

—————-

Over Check Point
Check Point Software Technologies Ltd. biedt cybersecurity-oplossingen voor overheden en enterprises wereldwijd. Het beschermt klanten tegen cyberaanvallen met een ongeëvenaarde vangstratio van malware, ransomware en andere soorten aanvallen. Check Point biedt een multi-level security-architectuur die de netwerken tot en met de mobiele toestellen van bedrijven beschermt. plus het meest uitgebreide en intuïtieve beheersysteem. Check Point beschermt meer dan 100.000 organisaties van elke omvang.