Chris Heijdenrijk treedt toe als Managing Partner bij Tom Orrow

Chris heeft ruim 15 jaar ervaring in managementposities op het gebied van e-commerce, marketing en customer experience, voor onder meer Novamedia (De Nationale Postcodeloterij), Spil Games en AS Watson. Hij was onder andere verantwoordelijk voor de internationale lancering van gaming platform KoGaMa, het transformatieprogramma van eci naar BookSpot, en het replatforming-programma van Bruna.
Chris Heijdenrijk: “Tom Orrow heeft in de afgelopen twee jaar een unieke plek veroverd in de digital agency-wereld door zich volledig te focussen op online platformen. Ik heb zelf de behoefte aan dat specialisme in de markt ervaren en heb er dan ook veel zin in om Tom Orrow verder uit te bouwen als hét nr. 1 online platformbureau van Nederland. Daarnaast voel ik me erg aangesproken door Tom Orrow’s innovatieve samenwerkingsmodel, dat is gebaseerd op gedeelde doelen, risico’s en opbrengsten voor de klant en het bureau”.
Petra Lubbers: “Ik ken Chris als een bevlogen professional, die als geen ander in staat is strategische doelen om te zetten in concrete resultaten. Door zijn brede ervaring in senior managementposities voor zowel corporates als scale-ups, zijn kennis van online platformontwikkeling én zijn verbindende persoonlijkheid, is hij onze perfecte nieuwe Tommie.”
Met deze toetreding wordt Chris Heijdenrijk ook onderdeel van het bestuur van de bureaugroep waartoe, naast Tom Orrow, ook reclamebureau Kokoro behoort
Over Tom Orrow
Tom Orrow is hét bureau voor online platformen. En wij doen niets liever dan van jouw online platform een succes maken. Van het bouwen van je platform en alles wat daaraan voorafgaat, tot de campagne waarmee je jouw doelgroep in het hart raakt. En ook het verbeteren van je platformprestaties hoort daarbij. We turn ideas into business.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.