Industry Wire

Christian Van Thillo opent vierde Advertiser’s Summit

Christian Van Thillo, CEO van de Persgroep in Nederland en België, heeft afgelopen donderdag de Advertiser’s Summit geopend in Berlijn. Het was de vierde editie van het congres, dat de Persgroep Advertising organiseert voor haar top 200 adverteerders. Hij nam de deelnemers mee in de nieuwe multimediale strategie van de onderneming, waarin een betere dienstverlening aan de adverteerder en onderzoek centraal staan. Het congres had dit jaar als thema ‘reinvent your brand’, wat slaat op het heruitvinden van een merk, markt of organisatie om succesvol te kunnen innoveren.

 

Van Thillo sprak over een mediamorfose: met geloof in de krant gelijktijdig de digitale activiteiten opbouwen. Een betere dienstverlening aan de adverteerder speelt hierin een grote rol. De Persgroep Advertising wil haar klanten een volledig geautomatiseerd en gebruiksvriendelijk platform bieden voor diverse activiteiten, van multimediale campagnes plannen tot het controleren van beschikbaarheid en het daadwerkelijk aanschaffen van advertenties. Van Thillo wil ook met meer kwalitatieve en kwantitatieve research klanten inzicht geven in hun doelgroep en campagnes, elke dag opnieuw. “Met deze geïntegreerde strategie willen wij met onze media evolueren van kranten naar leidende nieuwsmedia. Dit geldt ook voor de manier waarop wij deze nieuwsmedia op de advertentiemarkt gaan aanbieden”, aldus Van Thillo.

Andere sprekers die op het programma stonden tijdens de Advertiser’s Summit in Berlijn waren onder andere Gary Raucher (senior VP marketing TomTom), Timothy Prescott (consultant Obama for America) en Daan Roosegaarde (creative director Studio Roosegaarde)

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht