CMFF 2020 in het teken van ‘Connecting the Dots in contentmarketing”

Op donderdag 28 mei 2020 vindt de 7de editie van het jaarlijkse internationale contentmarketingcongres #CMFF in Amsterdam plaats. Hét moment om bij te praten en geïnspireerd te worden over de stand van zaken in het vakgebied en over de toekomsttrends.
CMFF kiest voor 2020 het thema Connecting the Dots. Tijdens het congres worden belangrijke thema’s en trends uit het vakgebied in de spotlight gezet en met elkaar verbonden.
Het congres opent met Strategie als basis. Justin Kirby (UK), co-auteur van The Definitive Guide to Strategic Content Marketing, bespreekt in zijn openingskeynote “WTF is Content!?”de stand van zaken over strategische inzetopties van contentmarketing.
Door naar het thema Buy-in. Als de strategie helder is, hoe krijg je iedereen mee? Christian Bennike (DK) presenteert zijn ervaring als CMO van het high-end audiomerk Dynaudio om het Senior management en zijn teams mee te krijgen om zijn ambitieuze en voor de organisatie vernieuwende contentmarketingplannen uit te voeren.
Nu we zo’n 10 jaar onderweg zijn met contentmarketing, is het een goed moment om te kijken hoe de ultieme ambitie van Audience Building in de praktijk uitpakt. Mark Masters (UK) vertelt hoe hij zijn vele jaren ervaring heeft ingezet om de ultieme contentmarketing-uitdaging te volbrengen; het opbouwen van een eigen publiek. Ondanks de nodige tegenslagen, is het hem gelukt om een succesvolle business te bouwen door inzet van content! En presentatie vol inzichten van do’s en don’ts.
Niemand minder dan Thomas Kolster (DK), bekend als Mr. Goodvertising, deelt zijn visie over authenticiteit, relevantie en betekenisvol communiceren … Hoe doe je dat nu echt als (content)marketeer? We komen dan niet om het begrip Purpose heen, maar Thomas stelt oook kritische vragen bij hoe we purpose dan inzetten. Hij houdt de closing keynote naar aanleiding van zijn nieuwe boek: The Hero Trap met de veelzeggende subtitel: “Purpose is failing, how great brands win by putting people in charge!”
Binnenkort wordt de laatste spreker bekend gemaakt en is het programma van de zevende editie van Content Marketing Fast Forward compleet. Meer informatie over het congres, sprekers en sessies is te vinden op: www.CMFFevents.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.