Communicatiebureau FINN versterkt zich met Ellen Aarts en Jeroen Verbeeck

Communicatiebureau FINN versterkt zich met Ellen Aarts en Jeroen Verbeeck
Brussel, 25 mei 2021 – Met de komst van twee nieuwe consultants zet FINN zijn groeitraject verder. Met Jeroen Verbeeck (account director) en Ellen Aarts (senior account executive) haalt het twee communicatie-experts aan boord die helemaal ingeplugd zijn in de wereld van ondernemen en innovatie. Kristien Vermoesen, managing partner FINN: “Met de komst van Ellen en Jeroen kunnen we ons groeitraject van de afgelopen jaren voortzetten.”
FINN versterkt zijn team met twee nieuwe consultants: Account Director Jeroen Verbeeck en Senior Account Executive Ellen Aarts.
Jeroen Verbeeck maakt de overstap van Voka Limburg, waar hij als coördinator communicatie aan de slag was. Jeroen studeerde journalistiek en behaalde een Master in Culturele Studies. Hij startte zijn carrière als journalist bij Het Laatste Nieuws en na een passage bij het productiehuis De Filistijnen werd hij redacteur bij de Confederatie Bouw. Van daar ging het naar Voka, waar hij de belangen van de Limburgse ondernemerswereld mee behartigde.
Als account director bij FINN wordt Jeroen het strategische en operationele aanspreekpunt voor klanten.
Jeroen Verbeeck: “Bij de Confederatie Bouw en later bij Voka leerde ik wat er schuilgaat achter de schermen van bouwwerven en industrieterreinen: de passie en het maatschappelijk engagement dat gepaard gaat met ondernemen – en de ijzersterke verhalen die dat kan opleveren. Ik kijk ernaar uit om mijn ervaring in te zetten voor de klanten van FINN.”
Ellen Aarts studeerde communicatiewetenschappen (Uantwerpen) en behaalde een master in Corporate Communicatie (KULeuven). Zij zette haar eerste stappen in marketing en branding bij Duvel Moortgat en ging daarna aan de slag bij Mediaplanet, waar ze met haar team content marketingcampagnes opzette voor klanten.
Ellen Aarts: “Bij FINN vind ik een uitdaging die helemaal in lijn ligt met mijn interesses: merken bouwen op basis van solide strategie en met sterke content. Ik ben super enthousiast om dit nieuwe avontuur aan te gaan.”
Ondernemerschap, innovatie en groei
Kristien Vermoesen, managing partner FINN: “Met Jeroen en Ellen verwelkomen we twee teamleden die goed ingeplugd zijn in de wereld van ondernemen en innovatie. We zijn blij dat ze hun talent en drive ten dienste komen stellen van onze klanten.”
Raf Weverbergh, managing partner FINN: “Talent vinden en ontwikkelen is voor een agency als FINN de allerbelangrijkste opdracht. We zijn dan ook verheugd dat we zulke toptalenten aan boord kunnen halen, zodat we ons groeitraject kunnen verderzetten.”
Ondanks de coronacrisis zette FINN het afgelopen jaar groei neer. Het kantoor verwelkomde recent een heel aantal nieuwe klanten waaronder Besix, Daikin, La Lorraine Bakery Group en de Stad Leuven. Daarnaast liet het zich geregeld opmerken met research naar de niet-financiële rapportering van Belgische bedrijven, de wijze waarop Belgische CEO’s communiceerden in de crisis en onderwerpen als thought leadership en purpose marketing.
Over FINN
FINN is een bekroond strategisch communicatiebureau in Brussel. Met zo’n 20 consultants is FINN één van de toonaangevende kantoren in de Belgische communicatiemarkt, dat organisaties en bedrijven helpt met hun strategische communicatie naar interne en externe stakeholders. Het multidisciplinaire team bestaat uit communicatiespecialisten maar ook journalisten, public affairs professionals, marketeers en juristen.
Bij de klanten van FINN vinden we multinationals als Atlas Copco, Saint-Gobain, DSM Additive Manufacturing, Materialise en La Lorraine Bakery Group, grote consultancy- en advocatenkantoren als Boston Consulting Group en Allen & Overy en technologie scale-ups als Showpad en iController. Daarnaast staat FINN ook sterk in overheidscommunicatie, met opdrachten voor de Vlaamse Overheid departement MOW, Stad Leuven, Brussel Fiscaliteit en EFRO/FEDER.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.