Conrad.nl breidt assortiment en service verder uit

“Keuze en klantgerichtheid zijn zeer belangrijk voor ons”, aldus Frank de Groot (Managing Director). “Met de enorme groei die we afgelopen jaar hebben doorgemaakt, kunnen we beiden nog meer bieden aan onze klanten. Door het toevoegen van nieuwe, innovatieve producten en bestaande productlijnen uit te breiden, weet de consument zeker dat als wij iets niet hebben, het product gewoonweg niet bestaat. En met de nieuwe zichttermijn van 30 dagen heeft men ruim de tijd om te bekijken of het gekochte product echt past bij de wensen en eisen.”
Het grootste assortiment zonder logistieke hoofdpijn
Van de 400.000 producten die Conrad in het assortiment heeft ligt 95% op voorraad in haar logistieke centrum in Wernberg, Zuid-Duitsland. Dit logistieke centrum beschikt over ESD-faciliteiten met DIN EN 61340-5-1-certificaat van TÜV Nord en een nieuwe, ultramoderne EPA-ruimte (Electrostatic Protected Area).
Vanuit dit distributiecentrum worden de pakketten binnen 2 tot 4 werkdagen afgeleverd bij alle Conrad-klanten in de Benelux. Indien gewenst, is zelfs levering op de volgende werkdag mogelijk via de speciale Express Service. Al met al diensten die door klanten gemiddeld met 8,1 beoordeeld worden (Net Promoter Score).
Conrad gaat net een stap verder: langere zichttermijn en gratis retourneren
Door het verlengen van de zichttermijn naar 30 dagen gaat Conrad verder dan het huidige wettelijke vereiste.
“We willen graag dat iedereen het product koopt dat het beste bij hem past en geven onze klanten daarom 30 dagen de tijd om te kijken of een product aan de verwachting voldoet”, volgens Frank de Groot. “Binnen deze bedenktijd kan men het product kosteloos terugsturen en krijgt zonder verdere vragen het aankoopbedrag terugbetaald.”
Over Conrad.nl
Conrad Electronic Benelux (Conrad.nl) is een dochter van Conrad Electronic SE Duitsland en is gevestigd in Oldenzaal. Conrad is met een assortiment van meer dan 400.000 artikelen Europa’s grootste webwinkel in elektronica en techniek. De deskundige medewerkers en de ervaren technische dienst zetten zich dagelijks in om de verwachting van klanten te overtreffen. Alles draait namelijk om de tevredenheid van de klant.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.