Industry Wire

ContactCare aangesloten bij de Klantenservice Federatie

Zeist, 16 juli 2014 – ContactCare, winnaar van de Gouden FD Gazelle Award, heeft zich aangesloten bij de Klantenservice Federatie. Jasper Meerding, CEO en oprichter van ContactCare: “Wij zijn reeds enige tijd Business Partner van de Thuiswinkel Organisatie en partner van PvKO. KSF is hier een mooie aanvulling op; een organisatie die ontstaan is vanuit contactcenters en leveranciers. Het is een interessante vereniging die kwalitatief hoge kennis deelt. In onze dynamische en snelgroeiende organisatie staat de optimalisatie van klantcontact voorop en met deze vorm van kennisdeling willen we het contact naar een hoger niveau tillen en onze opdrachtgevers nog beter faciliteren.” Klantcontactspecialist ContactCare is gevestigd in Amersfoort en biedt ruimte voor 150 werkplekken en daarmee zo’n 400 arbeidsplaatsen.

De Klantenservice Federatie is blij met het lidmaatschap van ContactCare. Directeur Geeske te Gussinklo: “Zo’n jonge club is een mooie aanwinst voor de vereniging. We zijn blij met de groei die de KSF doormaakt en we merken dat niet alleen de grote contactcenters die al decennia bestaan, baat hebben bij het delen van kennis en ervaring met andere leden, maar dat we juist ook interessant zijn voor kleinere, groeiende organisaties. Samen dragen onze leden bij aan de verdere ontwikkeling van het vakgebied. Hoe meer organisaties wij als vereniging kunnen representeren, hoe beter we in staat zijn om de belangen van dit vakgebied te behartigen.”



Over de Klantenservice Federatie (KSF)
De KSF is de branchevereniging voor klantcontact en is het platform voor kwalitatief hoogstaande kennisdeling en belangenbehartiging, met een uitgebreid netwerk, voor contactcenters, toeleveranciers en zzp’ers.

Over ContactCare
ContactCare is een zakelijke dienstverlener die zorg draagt voor klantcontact en relatiebeheer. Centraal in de dienstverlening van ContactCare staat het optimaliseren van klantcontact en het vergroten van de bereikbaarheid van haar opdrachtgevers. De dienstverlening omvat onder andere telefoonservice, klantenservice, 0800- & 0900-nummers en callcenter software-oplossingen. Dankzij deze diensten zijn diverse organisaties ruim tachtig uur per week optimaal bereikbaar. ContactCare is gevestigd aan het centraal station van Amersfoort.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht