Geplaatst door Coopr

Coopr start videotak met komst Danny Maas

Coopr breidt zijn activiteiten uit met het opstarten van een videoproductietak binnen het bureau. Daarvoor heeft het bureau Danny Maas (33)  aangesteld. Danny is een ervaren cameraman en video-editor die werkte voor onder meer RTL, CQ Media en De Rooy Media.
Hij maakte werk voor onder andere de Staatsloterij, adidas, EA Benelux, Activision en werkte mee aan TV-producties als Wist je dat?, Eigen huis en tuin en “So you think you can dance”.
Ambitie & commercieel slimme keuze
De keuze voor het opzetten van een videotak is een logische die past bij onze nieuwe koers aldus Jos Govaart, directeur van Coopr: “We maakten het afgelopen jaar al tientallen video’s per jaar. We hebben de ambitie om steeds meer vanuit formats te werken en series te produceren. We willen de grip op kwaliteit en creativiteit graag dichtbij hebben. De komst van Danny is daarbij een eerste zet. En zeker niet de laatste als het aan ons ligt”.
Keuze voor uitdaging en bedrijfscultuur
Danny licht zijn keuze voor Coopr toe: Allereerst gaat het mij om de uitdaging om binnen een bedrijf waar al in beeld gedacht wordt de inhouse videoproductie op te starten. Ik zie het als mijn taak om de lat hoger te leggen voor alle videocontent, maar ook video een groot onderdeel maken van diverse contentgedreven campagnes.
Over Coopr
Coopr is een communicatiebureau met pr en contentmarketing in het hart van de dienstverlening. Bij Coopr werken 28 mensen en het bureau heeft vestigingen in Rotterdam en Antwerpen en werkt voor merken als ANWB, Blendle, Coca-Cola, Coolblue, innocent,  KPN, Lexa.nl,  Netflix en Pathé.