Geplaatst door CMG

Creative Marketing Group (CMG) klaar voor top 100 klanten en adverteerders

De Creative Marketing Group (CMG) in Leeuwarden timmert aan de weg. Met het binnenhalen van de ISO-certificeringen ISO 27001:2013 (informatiebeveiliging) en ISO 9001:2015 (kwaliteitsmanagement) door WEDA BigID – het fullservice creatieve bureau van de groep – zijn alle bedrijfsonderdelen binnen CMG ISO-gecertificeerd en is de organisatie klaar voor bediening van het topsegment klanten en adverteerders.

CMG werkt op dit moment al voor grote namen als Vodafone Ziggo, ING en Friesland Campina. Timo Weda, algemeen directeur CMG: “Dit jaar groeide de groep al met 15%. Om verdere groei te faciliteren, zetten we een strakke organisatie neer, zodat ons huis op orde is voor nog meer grote klanten uit het hoogste segment. Het ISO-traject zijn we ook met deze groeiambitie ingegaan. Eerder waren internetbureau Coolminds, hostingcenter Network Ops en callcenter CrossOver van de groep al gecertificeerd, Weda BigID maakt deze rij compleet. Met de certificeringen borgen we de kwaliteit van onze bedrijfsvoering, diensten en producten, zodat we voortdurend optimaal aan de hoge eisen en specificaties van bestaande en nieuwe opdrachtgevers kunnen voldoen.”

Over CMG

Eén groep. Honderd marketing creatives. CMG is ontstaan uit de behoefte om weer grip te krijgen op het complete marketingcommunicatietraject. Alle disciplines die een merk nodig heeft in de verschillende fases van de customer journey, biedt CMG geïntegreerd aan.