CRMWaypoint en ServiceMax werken samen om Cloud Field Service te leveren aan Benelux-organisaties

CRMWaypoint, de grootste salesforce.com-consultant in Nederland, maakt vandaag een strategisch samenwerkingsverband met ServiceMax in Nederland bekend.

CRMWaypoint heeft in de Benelux ruim 450 succesvolle CRM-implementaties uitgevoerd en biedt nu de complete end-to-end field-serviceoplossing van ServiceMax aan. Deze omvat de integratie van Salesforce1 die de samenwerking tussen verkoop- en serviceafdelingen mogelijk maakt en biedt inzicht in belangrijke gegevens waaronder voorraad, status van werkorders en contracten.

“De samenwerking tussen ServiceMax en CRMWaypoint is een strategische stap in onze wereldwijde uitbreiding en ons succes in EMEA”, aldus Blake Wolff, VP Business Development bij ServiceMax. “CRMWaypoint heeft zich bewezen als salesforce.com– en ServiceMax-integrator en biedt vanwege haar expertise een bijdrage aan ons toekomstig klantensucces in Nederland.”

De mobiele suite van ServiceMax, die de ServiceMax iPad app en ServiceMax voor Salesforce1 omvat, maakt het mogelijk voor de verkoop- en serviceafdelingen om altijd nauw samen te werken. Daarnaast hebben ze duidelijk inzicht in de voorraad en andere data binnen hun bedrijf. Met ServiceMax voor Salesforce1 worden de mogelijkheden van ServiceMax uitgebreid naar het nieuwe platform.

Ton van der Meer, CEO van CRMWaypoint, zegt: “ServiceMax is volledig geïntegreerd metService Cloud van salesforce.com. Onze klanten die Salesforce inzetten kunnen nu ’s werelds leidende field-serviceoplossing volledig integreren met hun salesforce.com-oplossing. We zijn trots dat we de enige partner zijn in Nederland met een 100 procent focus op salesforce.com. Daarnaast hebben we de exclusieve rechten om de implementatieservices van ServiceMax in Nederland te positioneren. Bovendien heeft ons team onlangs de ServiceMax Consultant 101-certificering behaald.”

Over ServiceMax
Alleen al in de Verenigde Staten zijn er ruim 5 miljoen field servicetechnici, toch is er tot op heden geen standaardtechnologie voor het managen van de wijze waarop bedrijven van uiteenlopende pluimage hen in staat stellen hun klanten in het veld echt blij te maken. ServiceMax zorgt voor een andere benadering van klantenservice en het nakomen van de beloftes van cloud- en mobiele software: de kracht achter een nieuw tijdperk van praktijkervaringen voor de klanten van hun klanten. De impact van ServiceMax is eenvoudig: lagere kosten, meer efficiency, blijere klanten – en dit alles met stijgende inkomsten. ServiceMax heeft klanten geholpen hun productiviteit te verhogen met gemiddeld 31%, de service-inkomsten met 14% en de klanttevredenheid met 16%. Klanten van ServiceMax zijn onder meer grote ondernemingen als Electrolux, Coca-Cola Enterprises en Elekta en kleinere bedrijven als McKinley Equipment en Kinetico. ServiceMax is gevestigd in Pleasanton, Californië, en is een bedrijf van innovators, denkers en doeners wiens passie het is de wereld van field service te veranderen. Ga voor meer informatie naar www.servicemax.com.

Over CRMWaypoint
CRMWaypoint is de erkende marktleider met betrekking tot salesforce.com adviesdiensten in de Benelux. Na de oprichting in 2006 met een exclusieve focus op CRM-implementaties werd CRMWaypoint begin 2008 een van de eerste officiële implementatiepartners voor salesforce.com in de Nederlandse markt. Sindsdien heeft CRMWaypoint ruim 450 Salesforce-projecten uitgevoerd voor 140 klanten, zowel lokaal als internationaal, waaronder het ICT Project van het jaar 2012. CRMWaypoint is een ‘Cloud born’ salesforce.com Gold Alliance Partner. Volg ons ook op Twitter of via LinkedIn.