Geplaatst door Crowdmedia

Crowdmedia breidt uit met Rob Kuis

Het is echt waar. Contentmarketingbureau Crowdmedia uit Zwolle heeft er alwéér een nieuwe collega bij. Salesmanager Rob Kuis voegde zich begin januari bij de Crowd. En daar hoort natuurlijk een surprise-confettidouche bij! Crowdmedia is heel erg blij met de komst van Rob, alle ervaring die hij meebrengt én de knallende start van 2021.

Yasser Dehnavi (mede-eigenaar van Crowdmedia): “Met Rob halen we iemand binnen die zowel ervaring heeft op het gebied van sales, maar ook een enorm netwerk meebrengt. Voor de volgende stap van onze organisatie voegen we met Rob ook nog levenservaring toe aan het team om de projecten nog verder te professionaliseren, dat is de extra plus van Rob.”

Rob is geboren in Canada, woonde op allerlei plekken ter wereld en belandde uiteindelijk in Oldebroek, waar hij nu woont met zijn vrouw en twee dochters. Hij studeerde in Leeuwarden aan de kunstacademie Vredeman de Vries. In de jaren daarna bouwde hij een bewonderenswaardig cv op met veel werkervaring in zowel de creatieve als de commerciële sector. Zijn vrije tijd besteedt hij graag aan (o.a.) muziek luisteren, concert- en festivalbezoeken, fotografie, koken en costume play. Rob omschrijft zichzelf als mensenmens, avonturier én liefhebber van prikkels. Meer informatie over Rob is te vinden op zijn website.

Wie zijn we en wat doen we bij Crowdmedia?
Met een team van negentien contentwonders tackelen we elke dag opnieuw contentmarketingvraagstukken voor onze klanten. Zonder blikken of blozen wisselen we een sterk staaltje contentmarketing af met veel te slechte woordgrappen. We delen onze kennis net zo graag als onze favoriete gifjes, bouwen scherpe contentcampagnes en de beste tosti’s. Iemand? #letsketchup
Meet the Crowd.

Partners in contentcrime.
Deze unieke contentaanpak blijft niet onopgemerkt. Bekende merken als Keolis Nederland (Syntus), Salland Zorgverzekeringen, Landstede Groep, SUEZ en Centraal Beheer zijn dan ook onze partners in contentcrime. Samen met hen werken we aan langdurige klantrelaties.