Industry Wire

Geplaatst door Mediaxplain*

Curaçao Toeristen Bureau Europa naar Mediaxplain*

Het Curaçao Toeristen Bureau Europa, ondermeer bekend van de creatie van de Curaçaose weervrouw Dushi, kiest Mediaxplain* als het bureau dat de strategie en inkoop voor de campagnes gaat verzorgen. In deze campagnes zal het typetje van Wendy van Dijk opnieuw te zien zijn.

Edward Suares, directeur van het Curaçao Toeristen Bureau Europa ligt zijn keuze voor Mediaxplain* toe: ’Ik was op zoek naar een solide mediabureau dat zowel sterk is in TV-inkoop als het creëren van sterke non-spot campagnes. Bij Mediaxplain* merkte ik direct een effectgerichte aanpak die gaat helpen de veelzijdigheid van Curaçao gericht te communiceren. De goede relatie tussen Mediaxplain* en RTL Concepts hielp mee de keuze snel te maken.’

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht