Geplaatst door MWN2

Customer experience expert Michiel van Rossum versterkt MWM2

Amsterdam, 7 januari 2016 – MWM2 heeft zijn Finance & Services Team versterkt met Michiel van Rossum (41). Michiel gaat aan de slag als Senior Research Consultant. Hij heeft ruime ervaring als customer experience expert en werkte jarenlang voor en met organisaties in de zakelijke dienstverlening.

Michiel werkte bijna tien jaar voor Millward Brown waar hij verantwoordelijk was voor kwantitatief customized onderzoek binnen de financiële markt en zakelijke dienstverlening. Daarvoor was hij 2,5 jaar bij KPN verantwoordelijk voor het customer experience onderzoek in de zakelijke markt.

Michiel heeft een passie en drive om organisaties te laten excelleren door klanten verbeteringen en een optimale klantbeleving te laten ervaren. Customer experience management zit in zijn DNA. Hij deed ruime ervaring op in marktonderzoek naar klantbeleving op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau.

Michiel: “Een klantervaring is alleen effectief als deze wordt onthouden en bijdraagt aan het merk. Mijn visie is dat dienstverleners daarom waardevolle ‘ontmoetingen’ moeten creëren, faciliteren en borgen in de gehele organisatie. Zo kan de klant worden geboeid, gebonden en ‘echt’ worden gekend. MWM2 is een innovatief bureau en heeft een mooie combinatie van eigen technologie en onderzoek in huis. Die kan ik inzetten om de uiteenlopende doelen en wensen van klanten goed in kaart te brengen. Om zo goed advies te geven over strategische marketing vraagstukken.”

Govert van den Bos, directeur van MWM2: “MWM2 besteedt veel aandacht aan de ervaring van de klant. De ruime kennis en ervaring die Michiel meebrengt op het gebied van customer experience management zetten we om onze klanten nog beter naar hun klanten te laten luisteren. Bovendien kent hij de wereld van de zakelijke dienstverlening goed. Zijn ervaring aan zowel de bureau- als opdrachtenkant is een mooie aanvulling binnen onze groeiende organisatie.”

Over MWM2
MWM2, Marktonderzoek bureau van het jaar 2014, is hét toonaangevende bureau in Nederland voor toegankelijk online en mobiel onderzoek. Zij gelooft in de kracht van de mening van stakeholders voor alle organisaties. Zij adviseert en faciliteert organisaties in het luisteren naar haar stakeholders en ondersteunt bij het vertalen van hun stem naar acties binnen de organisatie. MWM2 biedt hiervoor ervaren, toegewijde consultants in combinatie met superieure researchtechnologie. MWM2 staat voor Meer Weten van Mensen en Markten.