Industry Wire

Geplaatst door Affinitas GmbH - eDarling

Datingsite eDarling lanceert nieuwe TV-campagne

Berlin, 22.04.2013 – Met het centrale thema “Voor singels met niveau” lanceert eDarling vandaag haar nieuwe TV-campagne. De boodschap komt voort uit de identificatie van behoeftes van de huidige doelgroep. In de nieuwe commercials worden de meest typerende vragen met betrekking tot online dating voor hoger opgeleiden van middelbare leeftijd, beantwoord. Voor wie is onze service bedoeld? Wie zijn er bij ons aangemeld? En wat is het niveau van de aanwezige profielen?

In vier spots, met een variërende lengte tussen de 10- en 15 seconden, zijn een single vrouw, ofwel een single man te zien, die hun verwachtingen met betrekking tot online dating tot uiting brengen. Beide hebben duidelijke voorstellingen over welke kenmerken een goede datingsite behoort te hebben, en spreken deze uit in de vorm van een testimonial.

Wij willen met deze campagne uitleggen dat onze leden hun hoge verwachtingen beantwoord zullen zien bij eDarling, tegelijkertijd proberen we onze merkwaarde verder te benadrukken. "De spots liggen dicht bij de realiteit en geven op een sympathieke wijze de hoge eisen weer die onze leden hebben”, aldus Peter Gamelkoorn, verantwoordelijke voor onder andere de Nederlandse markt.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht