Industry Wire

Geplaatst door Unifact

De WijnCadeauBox: samenwerking tussen internet en traditionele media

Unifact
Unifact ontwikkelt innovatieve webconcepten en stond garant voor de webshop waar de klant op eenvoudige wijze zijn WijnCadeauBox kan ontwerpen en bestellen. Bertjan Schrader, directeur van Unifact: “Normaal bieden we internetoplossingen voor onze klanten, nu hebben we de webshop voor de WijnCadeauBox ontwikkelt en maken daarmee tastbare producten. Juist dat tastbare is nieuw voor ons.”

Koninklijke van der Most
Koninklijke van der Most is één van de grotere grafische bedrijven van Nederland. De digitale print, afwerking en verzending worden door dit gerenommeerde bedrijf verzorgd. Peter Hoogeveen, commercieel manager bij Van der Most: “Een bedrijf moet blijven innoveren. De WijnCadeauBox biedt veel mogelijkheden voor de toekomst. ” Voor Dennis Dalhuizen, verantwoordelijk voor de digitale print bij Van der Most, betekende de ontwikkeling van de WijnCadeauBox een uitdaging. “Er komt veel meer bij kijken dan alleen een bestandje printen. Er is ook sprake van een nabewerkingsproces. Bovendien willen we de kwaliteit waarborgen en de WijnCadeauBox snel leveren.”

Fases
De WijnCadeauBox zal in fases in de markt worden gezet. Met het oog op de feestdagen is een ABC-pakket ontwikkeld met een WijnCadeauBox voor de zogenoemde A-klanten, een kaart voor de B-klanten en een digitale kaart via e-mail voor de C-klanten. Alles gepersonaliseerd en in dezelfde stijl. Men kan uit diverse kerstontwerpen kiezen en vervolgens personaliseren en bestellen.
Na de feestdagen gaat een nieuwe versie van de website www.wijncadeaubox.nl de lucht in, waarbij de klant de keuze heeft uit ontwerpen voor diverse gelegenheden en deze vervolgens zelf kan personaliseren. Hierdoor wordt de WijnCadeauBox ook geschikt voor openingen, jubilea, evenementen of gerichte direct marketing acties.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht