Geplaatst door DealSellers B.V.

DealSellers.nl geeft daily deal coupons een tweede kans.

DealSellers.nl is een online marktplaats voor het kopen én verkopen van daily deal coupons van Groupon en vergelijkbare sites. Uit Amerikaans onderzoek blijkt dat 20% van de daily deal coupons niet wordt ingewisseld. DealSellers.nl geeft deze coupons een tweede kans.

Daily deal websites, zoals Groupon, bieden dagelijks coupons voor restaurants, wellness centers, pretparken en andere consumentenzaken. Niet alle verkochte coupons worden echter benut: uit Amerikaans onderzoek blijkt dat ruim 20% van de daily deal coupons niet wordt ingewisseld. Weggegooid geld voor de consument, want de coupon dient vooraf te worden betaald. DealSellers biedt deze consumenten een online marktplaats om hun ongebruikte coupons te verkopen.

Daily deals
De daily deal markt groeit hard. Marktleider Groupon verkocht alleen al in het eerste kwartaal van 2011 28,1 miljoen coupons in 43 landen, en er komen steeds meer initiatieven bij. In Nederland bieden inmiddels tientallen websites als Groupdeal, Sweetdeal en SaveMyDay elke dag een nieuwe deal. Consumenten die zijn verleid tot een aankoop, maar achteraf spijt hebben, kunnen nu hun coupon verkopen.

Daily deals marktplaats
DealSellers biedt consumenten de mogelijkheid hun ongebruikte coupons te verkopen, en zo geld terug te verdienen. Verkopers plaatsen de coupon op de marktplaats en krijgen het geld overgemaakt zodra de coupon is verkocht. Ook voor kopers biedt de marktplaats voordelen. Consumenten kunnen actief zoeken naar specifieke coupons per stad en categorie, in plaats van af te wachten wat de daily deal sites zullen bieden. Bovendien worden de coupons veelal aangeboden tegen een gereduceerde prijs, dus ideaal voor koopjesjagers.

Veilig
DealSellers begeleidt zowel de betaling als de overdracht van de coupon. DealSellers garandeert bovendien dat alle coupons op de marktplaats geldig en bruikbaar zijn. Mocht er toch iets mis zijn met de coupon, dan geeft DealSellers de koper zijn geld terug.