Industry Wire

Geplaatst door Deezer

Deezer is de officiële muziek streaming partner van The voice of Holland

29 oktober 2018, Amsterdam – Het wereldwijde muziek-streaming platform Deezer is de officiële streaming partner van het negende seizoen van ‘The voice of Holland’, de populairste muzikale talentenjacht van Nederland voor onontdekt, nieuw talent. Vanaf 2 november om 20:30 op RTL 4, kunnen fans de eerste aflevering van seizoen negen zien en online stemmen op nummers op Deezer. Het winnende lied zal gezongen worden tijdens de laatste live show van The voice of Holland.

Fans vinden nieuwe muziek van de deelnemers op Deezer, evenals exclusieve content van de show, zoals interviews en afspeellijsten van de performers. Muziekfans krijgen de kans om de 55 deelnemers die de Blind Auditions doorkomen, beter te leren kennen met een individuele playlist met tien van hun lievelingsnummers.

“Deezer maakt het makkelijker voor The voice of Holland-fans om te luisteren naar hun favoriete talenten en om ze te volgen. Ze komen dichterbij hun nieuwe favoriete artiest doordat ze via Deezer toegang krijgen tot interviews en gecureerde afspeellijst”, aldus Golan Shaked, Chief Commercial Officer van Deezer.

“Door Deezer te integreren in onze digitale kanalen, hebben we een partner gevonden die fans in staat stelt om altijd en overal muziek te luisteren van hun favoriete talenten van The voice of Holland. Samen houden we ons bezig met de behoeften van onze fans en creëren we een platform voor zowel muziek, talenten en muziekliefhebbers”, aldus Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer van RTL Nederland.

Verbinding door content en interactie

Tijdens het negende seizoen van The voice of Holland (van 2 november 2018 tot 22 februari 2019) focust Deezer in het partnerschap met The voice of Holland steeds meer op het creëren en delen van relevante content voor The voice of Holland-fans.

Het nieuwe seizoen start op 2 november met de Blind Auditions, waarbij juryleden een rode knop indrukken om het talent te zien dat tijdens deze eerste afleveringen optreedt, waarmee ze ook laten zien dat ze het talent in hun team willen hebben. Alle content van deze afleveringen zal exclusief beschikbaar zijn via Deezer en The voice of Holland.

De afspeellijsten die gecureerd zijn door de talenten, zal beschikbaar gemaakt worden tijdens de ‘Battles’ (vanaf 21 december), waarin de artiesten het een-op-een tegen elkaar opnemen. Voor de live-shows starten (op 1 februari) zal Deezer twaalf interviews lanceren met de overgebleven talenten. Deze podcast-achtige interviews zijn een diepgaand gesprek over een nummer van hun afspeellijst, dat exclusief op Deezer beschikbaar zal zijn.

De eerste aflevering van seizoen 9 start op 2 november om 20:30 op RTL 4.

Over Deezer

Deezer verbindt 14 miljoen maandelijks gebruikers over de hele wereld met 53 miljoen nummers. Beschikbaar in 180 landen, geeft Deezer direct toegang tot een van de grootste en meest diverse wereldwijde muziek-catalogi op elk device. Deezer is de enige muziek-streamingdienst die Flow aanbiedt, een unieke mix van al je oude favorieten en nieuwe aanbevelingen in een altijd veranderende stream. Gebaseerd op een intuïtief en gepatenteerd algoritme, en gemaakt door mensen die van muziek houden, is het de enige plek om al je muziek te horen, afgewisseld met verse ontdekkingen die voor jou op maat gemaakt zijn. Deezer is beschikbaar op je favoriete apparaten, van smartphone, tablet, PC, laptop, geluidssysteem, connected car tot smart TV.

Deezer is opgericht in 2007 en een niet-beursgenoteerd bedrijf. Het hoofdkantoor is in Parijs en Deezer heeft kantoren in São Paulo, Berlijn, Londen, Miami en de rest van de wereld. Deezer is beschikbaar als gratis download voor iPhone, iPad, Android en Windows-toestellen of via de browser via deezer.com. Ga voor het laatste nieuws over Deezer naar Deezer.com/company/press.

Over RTL

RTL is een van Nederlands leidende en meest onderscheidende mediabedrijven. Het doel van RTL is om een breed publiek 24/7 te informeren en entertainen, op alle relevante platforms, met verhalen die zowel het hart als het hoofd raken. Het allround media & entertainment-bedrijf beschikt over vijf gratis tv-zenders (RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8 en RTL Z), een onafhankelijke nieuwsorganisatie, het leidende, lokale video-on-demand platform Videoland, het leidende MCN in entertainment, een groeiende divisie live-evenementen, drie digitale kanalen (RTL Lounge, RTL Crime en RTL Telekids), het digitale weer-platform Buienradar en een onderneming-divisie. De kanalen en platforms bieden een breed scala aan internationale en overwegend Nederlandse programma’s, documentaires, films en series. RTL Nederland is een dochteronderneming van RTL Group en onderdeel van de internationale Bertelsmann-organisatie.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht